Inlägg från: lillvicky |Visa alla inlägg
  • lillvicky

någon mera från Sri lanka???

Jag kommer också från Sri Lanka, Moratuwa. adopterades av mina föräldar då jag var tre månader och är nu 26 år.
    Jag var till Sri Lanka år 2001 och fick då träffa min biomamma och även två kusiner. Jag reste också runt en del när jag var där.
    Jag brevväxlar nu lite sporadiskt med min bio-mamma.

Ååh vad jag älskar Er, Bianca och Jonathan!
  • lillvicky

Gitani: Sådär har jag det lite också. Min biomamma jobbar hos en familj. Jag mailar och brevväxlar med båda biomamman och den familjen. Den familjen verkar inte ha det speciellt dåligt ställt. Dom bor här i Europa allihopa tror jag, i Frankrike, england, Italien, förresten en bor i USA tror jag också. Iaf så skriver dom allihopa och vill att ajg ska skicka ner pengar till min biomamma så hon slipper vara kvar där ensam och att hon i st ska komma hit till Sverige! hon kan ju inte ens nån engelska!! Jag fattar inte hur dom tänker!
    Men dom har kanske lite dåligt samvete att dom stuckit allihopa och lämnat henne ensam. Men för det kan dom ju inte bara "lämna över henne" till mej. Jag känner precis som du, att jag har ju inget ansvar för henne eller är skyldig henne nåt. Jag ser ju inte henne som min mamma. Jag har ju mina föräldrar här.

Svar på tråden någon mera från Sri lanka???