• HoppetKärleken

Koagulationsproblem

Tror ni man kan få göra denna utredning redan efter två missfall känns helt sjukt att man ska behöva genomgå tre för att vara berättigad till en utredning, jag är nästan säker på att jag har kougaleringsfel i blodet...

Någon som vet?

• HoppetKärleken

När jag väl har mens så är det ofta stora blodkokor som kommer ut (ursäkt språket) sedan om jag gör illa mig koagulerar blodet "onormalt" snabbt, bara en tanke jag fått sen tror man väll eller rättare sagt vill tro att det finns någon anledning till missfallen man råkat ut för...

• HoppetKärleken

Kängu: Håller med dig absolut jag kan inte veta om jag har koagulationsproblem, griper nog bara efter varje halmstrå för att finna svaret på missfallen. Och som du skriver kan vara rena slumpen...men är så jädrans rädd om jag nu skulle få ett plus någon mer gång att det också slutar i missfall.

Läste på någon kliniks hemsida att om man fått se hjärtat ticka på pyret efter v 7 som vi fick se på andra graviditeten, så är det 1-2 procent risk att det inte skulle lyckas hela vägen ut. Då tänkte jag att jag kan ju bara inte vara dem 1-2 procenten det är ju maximal otur, men så vart fallet...

Tack för ditt svar och tack för dina lyckönskningar kram!

• HoppetKärleken

Kängu: Äter omega-3 sedan flera år tillbaka då jag inte heller är någon fiskälskare så de kan nog tyvärr inte hjälpa mig.

• HoppetKärleken

LilleSkutt: Vill också bara säga GRATTIS i massor håller mina tummar stenhårt för dig! Du skulle inte ens ta trombyl då?
    Kram

Svar på tråden Koagulationsproblem