förlossnings rädd blivande pappa....
hej hur ska jag göra...min sambo är väldigt överkänslig mot allt som har med en förlossning att göra.....hur ska jag göra...vill inte bli ensam under förlossningen.....
hej hur ska jag göra...min sambo är väldigt överkänslig mot allt som har med en förlossning att göra.....hur ska jag göra...vill inte bli ensam under förlossningen.....
det är ju mitt andra barn men jag vill ju verkligen att han ska vara med...men ska man ta med nån mer så jag slipper bli själv..vill ju ha stöd från nån jag känner...hellst min sambo då...men han är ju rädd för att spy eller svimma...
jag har funderat på att ta med en kompis också...jag har en frivillig redan....sambon tyckte det lät bra...men jag vill ju fortfarande att han ska vara med hela tiden...det är ju ändå en speciell upplevelse...
nä det är en jobbar kompis till mig....så det känns lite si så där...vill ju gärna att det ska vara nån som vi står närmre båda två....men de enda jag kan komma på har barn själva o kanske lite svårt att komma ifrån när det väl gäller.....min mamma kan också följa med men om hon jobbar så kan hon inte åka ifrån...ska prata med barn morskan nästa gång vi ska dit...