• snowflake76

KAN MAN?

Maura: tack för dom finna orden =0)) jag tycker det är självklart att man ska hjälpa sina medsysstrara om man kan,men jag tycker det är så sjukt att dom som ej kanbli på vanligt sätt måste betala för att bli mamma . det ska vara gratis så det så

• snowflake76

jag har skickat ett mail till kleniken i numeå att jag vill donera ägg så nu vänta jag bara på att dom ska höra av sig =0))
    finns det nåt jag behöver tänka på?

• snowflake76

kom på en sak. håller man kontakten med dom som man donerar äggen till eller hur går det till?

• snowflake76

Fiaflopp :hur många försök måste man som tar i mott äggen göra innan det blir bebis? tar det lång tid ?

• snowflake76

hur länge är väntan att få ägg ? hur lång tid kan det ta för mig att få ge bort ägg ?
    det känns som om jag har tusen frågor =0))
    vill så gärna ge bort dom nuuuuu

• snowflake76

hur kan man bli en egen donator till någon ?
    kan man vara donator till flera än en sammtidigt ?

• snowflake76

har det med åldern att göra hur många ägg man får fram åt gången ? jag är just fyllda 31. jag har bara behövt titta på ett kalsong par så har jag blivit på tjoken.jag är hemskt fertil av mig. är det lättare för den som får minna ägg att bli gravid pågrund av det ?

• snowflake76

vad ska till för att man inte ska få donera?

• snowflake76

överviktig är jag men jag vet inte om jag ligger på gränsen.dom barn jag har är friska barn . jag har parkinson och astma i släkten på morsans sida

• snowflake76

ooohh jag blir så arg.jag fick inte donera ägg påg av att min mormor hade parkinson.

• snowflake76

tror att man får bli det rånå med man är 18

• snowflake76

vill önska er alla lycka till =0))

• snowflake76

emma brolin: måste fråga, min mormor var/är den enda som har haft parkinson. hon fick det när blixten slog ner i henne. så kan det bara var blixten som gjorde det ? har hört om folk som har får epelepsi efter dom har blivit slagna av blixten. är det sant eller måsta man ha bärt sjukdomen för att det ska bli så?

• snowflake76

jo mormor är den enda i släkten på hennes sida som har haft parkinson hon fick parkingson när blixten slog ner i henne. så därför undrar jag om det har med att blixten slog ner i henne eller om hon ar på den sjukdomen efter som det är bara hon som har haft det.

Svar på tråden KAN MAN?