KAN MAN?
Fnns många trådar med det ämnet i detta forum...ja man kan donera ägg och ni som gör det eller donerar simmare är otroligt mycket värda i våra hjärtan (vi som behöver...otroligt fin sak att göra)!!
Fnns många trådar med det ämnet i detta forum...ja man kan donera ägg och ni som gör det eller donerar simmare är otroligt mycket värda i våra hjärtan (vi som behöver...otroligt fin sak att göra)!!
Ja precis,dom absorberas ju ändå bara upp av kroppen,överflödet alltså så de ägg du själv behöver för att få bebis har du kvar ändå.
Oj jag är jättedålig på det där med BMI,men frick BM på HS och prata med dom!
wiiii du hade 29 i BMI så det funkar!!
Snabb jag var va...
Nähä,du låg precis på gränsen ju...fast vill du änd ner ett par kilo så är det ju bara positivt!
ja det är än sålänge ganska få kliniker som utför det tyvärr...min donator åker ända från Malmö till Huddinge...en guldstjärna ska hon få!!
Du betalar inget alls,du får ersättning för mediciner,förlorad arbetsinkomst och resor...
Vore ännu mer skandal om man sulle betala själv för att göra något så viktigt och beundransvärt....tycker det är dåligt att dom som ger ägg inte får MER i ersättning...