• Fiaflopp

KAN MAN?

Fnns många trådar med det ämnet i detta forum...ja man kan donera ägg och ni som gör det eller donerar simmare är otroligt mycket värda i våra hjärtan (vi som behöver...otroligt fin sak att göra)!!

• Fiaflopp

Ja precis,dom absorberas ju ändå bara upp av kroppen,överflödet alltså så de ägg du själv behöver för att få bebis har du kvar ändå. 

• Fiaflopp

Oj jag är jättedålig på det där med BMI,men frick BM på HS och prata med dom!

• Fiaflopp

wiiii du hade 29 i BMI så det funkar!!
    Snabb jag var va...Flört

• Fiaflopp

Nähä,du låg precis på gränsen ju...fast vill du änd ner ett par kilo så är det ju bara positivt!

• Fiaflopp

ja det är än sålänge ganska få kliniker som utför det tyvärr...min donator åker ända från Malmö till Huddinge...en guldstjärna ska hon få!!

• Fiaflopp

Du betalar inget alls,du får ersättning för mediciner,förlorad arbetsinkomst och resor...

• Fiaflopp

Vore ännu mer skandal om man sulle betala själv för att göra något så viktigt och beundransvärt....tycker det är dåligt att dom som ger ägg inte får MER i ersättning...

• Fiaflopp
    Bzanna skrev 2007-04-10 15:27:32 följande:
    Att jag kollar och även skriver lite här, beror på att tanken om att bli äggdonator slagit även mig... (Om ni skulle undra varför jag kollar och även skriver lite här, alltså...?)Hursomhelst; enligt www.karolinska.se/templates/Page____43096.asp... så betalar mottagarparet 2 000 kr i samband med behandlingsstart, för donators utlägg. ♥ Anna, mamma till lilla ängeln *Youlina* 050403 & liten (Mio?) i magen, BF 070508 ♥
    Nej nej det gör landstinget
Svar på tråden KAN MAN?