• Ginger

När fick ni ägglossning efter missfall?

Jag fick missfall för ca en mån sen. Var då i v 13. Trodde att jag hade äl för en v sen med tanke på flytningarna. Men nu imorse hade jag äl-flytningar igen! Har inte testat med äl-stickor så jag vet inte om jag gissat rätt nån gång. När fick ni ägglossning efter era mf? Hur lång tid efter mf fick ni mens och hade/har ni regelbunden mens före resp efter mf?

• Svar på tråden När fick ni ägglossning efter missfall?
  • Ginger

Wannabee mom: Jo, det har jag tänkt också, om du menar vänta på en mens innan vi börjar försöka igen? Vill dock "lära känna" min kropp igen så fort som möjligt så jag kan vara på hugget när nästa äl kommer.

• Ginger

Wannabee mom: oh stackars dig! Om jag får fråga, har du regelbunden mens? Har ni börjat överväga att söka hjälp? De vill ju att man provat ett år innan...

Blackangel: hur länge sen hade du mf? Är du gravid nu?

Det skullle kännas underbart skönt att bli gravid igen. Det skulle lindra en stor del av sorgen efter missfallet.

• Ginger

LillaD: tack för tipset!

wannabee mom: jag känner med dig! Har din man testat sig också? Är du sen nu? Ska du testa dig på måndag?? Kanske en idé att skjuta upp testandet så du minimerar chanserna för ett -..? Hellre mens än minus på stickan, eller? Om du testar ska hålla båda tummarna för dig! *kram*

Svar på tråden När fick ni ägglossning efter missfall?