När fick ni ägglossning efter missfall?
jag tycker att du ska vänta på en mens... jag har för mig att de kan komma på första eller andra cykeln efter mf/ma
jag tycker att du ska vänta på en mens... jag har för mig att de kan komma på första eller andra cykeln efter mf/ma
mmm jag förstår precis vad du menar.
oj de va snabbt... själv hoppas man på att få sluta pröva den här månaden som då e ett år sen jag blev gravid förra gången... som slutade i ma och skrapning 15 maj.
jag har gått igenom en utredning och det är inget fel på mig vad... tydligen. jag har otroligt regelbunden mens... den kommer varje månad den 2 nu men inget den här gången.
hade en vecka i december tror jag då mensen bestämde sig för att bli en vecka sen... asså precis en vecka... jag hade gjort ett grav test som visa - så jag bestämde mig för att jag skulle köpa ett till och göra de för de va ju bara inte logiskt att den skulle va en vecka sen... men när jag kom tebax från apoteket kom den... så sjukt skämt av ödet at spela på mig... men nu vet jag till nesta gång... så får jag ett - på måndag så tar jag de och vänta tålmodigt på att tant röd ska komma... nja troligt är väll att jag väntar i tårar men man blir juh nere varje gång... även fast mensen inte vart sen.
hehee :) jag har resan de som en regel att testa först när mensen har varit sen en vecka
min karl är inte klar me utredningen för att han är så förbannat seg och jobbig när det kommer till de... jag kan förstå att det är jobbigt men kom igen... vad gööör man inte!!!
jag är nu på bim+2 snart 3 :)