Inlägg från: cruZZe |Visa alla inlägg
  • cruZZe

Playstation 3

Tycker PS3 helt enkelt är för dyr och inte värd pengarna. Och jag kommer aldrig blanda ihop mina leksaker med min hembioanläggning då konsolerna helt enkelt har för mkt kringutrustning inbyggt för att kunna ge lika bra bild som en renodlad DVD-spelare.

• cruZZe

Fred: Vi delar åsikt där Och som leksak tycker jag nog att PS3 betingar ett lite för högt pris.

• cruZZe

Fred: M3:an är såld för över ett år sedan, och det är juh ett transportmedel också Och jo visst alla hembio osv som man som prylbög inhandlat är dyrt, men just konsolen i sig är för dyr för min smak för att enbart ha att spela på. Samt att jag redan har en 360 som jag tycker funkar kanon.

micke06: Ja men det handlar alltså om prioriteringar, jag tycker som sagt att den som ren leksak är för dyr.

De stackars timmar jag numera har tid att spela kommer alltså inte motivera priset. PS3 6.500:- + Handkontroll 500:- + 2-3 spel 1.800:- Så innan man ens kommit igång att spela ligger man tunr 8k. Nej jag fortsätter nog spara vidare till nästa "leksak" på 4 hjul

• cruZZe

gaz: Du har juh optisk på PS3 också. Köp ny stärkare anars

Svar på tråden Playstation 3