• Reine

Playstation 3

Undrar bara om någon köpt denna maskin. Vad tycker ni isåfall om den. Nöjd? Läste att den inte klarar av att läsa HD film. Den skalar ner den till dvd kvallite. Låter surt för do som tänkt få en bra film spelare på köpet. Läste detta på www.e24.se

• Svar på tråden Playstation 3
  • whitetiger

nja vad jag snappade från artikeln är att den inte klarar av att sända 720p så det blir standard dvd eller 1080
    och problemet då ligger inte hos ps utan på alla idioter som har köpt minihd tv :) för att det stog ju hd ready på den

• whitetiger

för den delen .. 6 lappar för ps3 som man ska mest spela på +bluray spelare
    eller 10 lappar för en vanlig bluray hhmm svaret är ganska enkel där

• Ulo

Fast jag hörde att bilden skall vara lite blaskig även i 1080.. Vet inte alls om det stämmer men det låter ju lite oroväckande. Men å andra sidan kanske testet gjordes på tv med mindre än 1080..

• whitetiger

1080i det brukar ge sonkig upplevelse när det kommer till filmer

• Plektrum

Alla kommer ju fan köpa X-box 360 istället. Iallafall alla som har tänkt sig för att huvudsakligen spela på den...jag lägger iallafall inte 6000:- spänn för att lira lite. Men å andra sidan, har ni sett trailern för GTA4 på break.com?
    Helt sjukt bra verkar det

• cruZZe

Tycker PS3 helt enkelt är för dyr och inte värd pengarna. Och jag kommer aldrig blanda ihop mina leksaker med min hembioanläggning då konsolerna helt enkelt har för mkt kringutrustning inbyggt för att kunna ge lika bra bild som en renodlad DVD-spelare.

• Antons Pappa 07

Playstation 3 klarar av o läsa HD o alla andra skivor....

• Fred

Tekniken PS3 använder är mjukvarubaserad så som ex en dator, medans en riktig BR spelare är en helt annan sak igentligen. den klarar kanske att spela upp en Blueray skiva men det har ett pris och det är kvalitet.

Ska man köpa PS3 så ska det vara för att det är en spelkonsol och inte en Blueray spelare.

• cruZZe

Fred: Vi delar åsikt där Och som leksak tycker jag nog att PS3 betingar ett lite för högt pris.

• Fred

hehe cruZZe är det inte du som har leksaker för betydligt mer pengar än en PS3?

ex bmw

Svar på tråden Playstation 3