Inlägg från: Grannen |Visa alla inlägg
  • Grannen

V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7

Krya på dig nalla, jobbigt med magsjuka!

• Grannen

Blev alltid hårdare i magen vid mens när jag var dålig. Och det var ju bra när man har diarre!

• Grannen

Hej
    Ska sätta mig och läsa alla nya inlägg, har varit utan dator i några dagar så jag har kännt mig handikappad! Men ganska nyttigt att avgifta sig från fl.beroendet ibland

Mår inte så bra nu, inne i en trött period.

Läste att Dalkulla fick en son! Grattis!

• Grannen

Hej igen!

Nu har jag skummat igenom alla inläggen, vad flitiga ni varit!
    Skriver inget personligt idag.

Måste bara varna er som har påverkad lever för att ta för mkt naturläkemedel och att man absolut inte ska fasta!
    Brukade fruktdrycksfast förr men det är tydligen inte alls bra om levern är dålig! Många naturläkemedel får inte intas när man är leverpåverkad,inte ens vanliga mot förkylning!

kram och sov så gott!

• Grannen

Tipsar om magdöljar tröjor för alla kortisonfluffiga. JC har en modell med bred mudd i midjan och mkt vidd i toppen. Prickiga. Döljer en rätt go mage bra!

• Grannen

dalkulla: det finns järnberikad godmorgonjuice! Den dricker jag för att få upp mitt hbvärde.

Stora kramar till er alla!

• Grannen

Hej och välkommen ElinG!
    Jobbigt att inte få hjälp. Har du funderat på alernativmedicin?

Är inte så insatt i ibs så jag kan inte ge några tips.

• Grannen

gmt: jag ska följa dig och tända ett litet ljus för Lukas. Hoppas att det går fint idag!

• Grannen

Lone star: Om jag kan hänga på lär jag var ett svullo med psykiska problem (haterar inte att vara fet så bra) av alla avstötningmediciner så vi kan häcka ihop! Fast på var sin sida båten då så att vi inte kantrar!

Oh vad vi ÄLSKAR kortison va?

• Grannen

Lällas: Ja man gillar alla andra för vem de är och inte hur det ser ut men hur fasen gillar man sig själv? Har så svårt att älska mig själv när jag käkar kortison. Helst vill jag bara gömma mig. Jag blir som en skugga av mig själv. Tycker att detta är oerhört jobbigt att behöva ta på sig en annan roll bara för att man blir kortisonfet-vet inte hur jag ska hantera det.
    Hur sjukt är det inte att ens utseende betyder så mkt för ens självbild och ens syn på hur andra ser på mig?

Svar på tråden V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7