Inlägg från: Lindis41 |Visa alla inlägg
  • Lindis41

V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7

Har inte hängt med m vaför är DALKULLA på sjukhus?????

• Lindis41

Ni med GALLAN

har fått några lindrigare gallanfall senaste dagarna o idag har tagit min medicin fung hyfsat..gör inget annat än springer på toan, bränner till sen e det bara att springa!!

Ni som har gallan har ni ont i mellangärdet oxå, som magkatarr???Jag äter magkatarr medicin sen 6v tillb tycker att dt fung sådär....?!

Ni som har gallbesvär har ni ont upp mot ryggen oxå????

• Lindis41

Disa79

jag har beställt teltid m min läkare så han ringer på ons...känner precis som du beskriver..min läkare har gett mig medicin mot magkatarr o gallan...sen har han skickat remiss på endoskopi kommer först att få tid ev i juli

• Lindis41

Dalkulla

hoppas du blir bättre snart
    Kram

• Lindis41

suck på allt verkligen e så trött på att ha ont hela tiden:Ledsen
    har nu haft gallbränningar/känningar ett par dar varit tvungen att ta medicinen tycker inte om den då mina ögon spelar mg lite spratt blir nojjig då jag lider av migrän m synrubbnLedsen

har iaf ont på hö sida en bit ovanför höftknölarna upp t revbenen dä det smärtar en del och inåt mot mitten av magen...käner även i samma höjd i ryggen(njurar, lever???)

ringde t medicinavd på mälarsjukhuset dit min läkare skickat remiss som de tog emot för över 1 månad sen, fick papper ida att de mottagit min remiss o att jag blir kallad inom 8v...FATTA 8 VECKOR det e ju nästan en livstid just nu!!!!!!!

Vad ska jag göra???Skulle få göra gastostropi eller vad det heter senast i juni....känns xå som en evighet fast det inte  e det.Vill få allt detta avklarat så jag kan vara "frisk"när jag börjar arb igen 1 aug.....Skrattande (har desutom fortf foglossn efter 11mån)

vad ska jag göra ???Ska jag kräva at få bli opererad eller ska jag åka in akut för att det ska hända ngt eller ska jag vänta dessa 8 veckor????
    Kan man se ngt om gallan på gastroskopi??????
    har vä inte skött mig idealiskt m maten sista tiden då jagtyckte jag blivit bättre....man vill ju leva oxå!!!Inte bara lva på flytande..

Min läkare ringer mig imorg bitti, vad ska jag säga????Pratar jämt m hnom han måste snart tycka att jag e galen..

HJÄLP MIG SNÄLLA!!!

kram

• Lindis41

gjorde ju ett ul för 1,5 månad sen då såg de inget förm e det grus som int syns

• Lindis41

Ingen akuten för mig inte alltså jaghar ont m inte så att jag ligger o skriker som förra gången då jag åkte in akut!!

Pratat m min läkare idag han skulle skicka remiss m röngen tror jag att det va m njurarna oxå sen ska ja ta en massa prover igen....

fick tid för gastoskopi dn 12 juni!!!!

• Lindis41

68an
    känn dig inte ensam om att va senil jag känner likadant e helt snurrig i skallen vet inte vad jag hr sagt o t vem, svårt att koncntrera mig oxå

• Lindis41

dalkulla
    stackare

Lällas
    du e alltid så omtänksam Skönt att få komma bort, barcelona e underbart!!M ta med dig STORA plånboken för billigt e det inte

magen e sådär har haft värki sidan av magen och dålig i magen...suck när ska dtta ge sig?!!

• Lindis41

hej hej allihopa har inte varit aktiv på ett tag mår sisådär inte på topp idag e det en konstig dag ihuvudtaget magen e sådär.....ska på gastoskopi den 14 juni ser inte fram emot det!!!!

hoppas ni andra mår bra!!!!!

Svar på tråden V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7