Inlägg från: Lindis41 |Visa alla inlägg
  • Lindis41

V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7

grådis

det gick bra m godiset, äter fortf kramplösande tänkte trappa ner efter helgen

• Lindis41

har ätit lite fika idag so far so good, m vi får se hur det känns i morg

• Lindis41

lällas

idag började jag m att trappa ner m kramplösande hoppas det fungerar....Hur mår du annars då???

• Lindis41

mumlin

de tror att det e grus i gallan som inte syns på ul, har alla tecken på att det är gallan, såsom hög inf sänka dålig i magen lös och gulfärg flyter på vattent som en hinna, kramp, brännande värk i hö sida....

• Lindis41

ja  de va nog normala för de og en massa prover skickade även på odling m har inte fått ngt svar än

• Lindis41

mår hyfsat har klarat mig på en tabl idag Har ätit både lunch och middag...väntat på att få en kallelse t medicin....

tack för att ni bryr er

• Lindis41

ååå mår sådär känner mig trött och svag vill helst sova jämt m det går ju inte när man har en 10 mån tjejja dete tur att hon sover hela nätterna...

• Lindis41

nallatalla

tack för de värmande orden hur e det m dig annars då????

• Lindis41

är det ngn av er som har gallbesvär????

• Lindis41

mumlin

jag kan lika gärna ha de probl du har eftersom de inte såg ngt på ul och antog att det var grus sominte syndes....hur har du kännt när du ha besvär tar du några tabl..operation????

Svar på tråden V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7