Inlägg från: Lindis41 |Visa alla inlägg
  • Lindis41

V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7

dalkulla26

knäpp doktor suck på dem...

jag åt köttfärsås o spagetti nu känns magen helt uppblåst....snart har jag ju levt på flytande i 1 vecka.....vill ju ha riktig mat...

• Lindis41

hej hopp åt spagetti o köttfärssås igår känns som om jag får sota för det idag får springa påtoan..m har inga bränningar prata m min läkare idag o han skulle skicka remiss t medisinska avd på mälarsjukhuset för vidare utredn av gallan.....

tack för alla kramar

• Lindis41

vet att köttfsås o spagetti inte var det bästa....har pratat m läkaren i morse o han skulle skicka mig t den medicinska så de skulle utreda mig mer, även en remiss t dietisten. Just nu mår jag så bra att jag skulle kuna äta en påse m godis....

Ang hotell i barcelona vi bodde på ett superbra som var nära både stran och centrum minns bara inte vad det hette, letade på nätet o beställde på nätet..

• Lindis41

ang hb när jag var inne sist så hade jag hb på 54 mådde inte alls bra då....nu ahr jag börjat att äta lite smått o det går bra

• Lindis41

dalkulla
    du e bäst vet du det?! u peppar alla så bra
    åt sallad igår kanske redn har nämt det pastasallad m räkor..det gick fint m magen e i otakt idag..hoppas att jag får tid snart t det mdicinska....

Är det ngn som tagit bort galan o mår som en prinsessa efteråt????

• Lindis41

mår faktiskt bättre nu m det e nog tabl förtjänst m jag har andra biverkninga av det ist...som utslag/klåda lite varstans och ont i mina ögon liksom öm när man tittar upp o åt sidan osv, den e synen inte som den ska..

här blåser det oxå massor värsta stormen, nej nu ska ja passa på o damma lite medans ella sover ha det bäst alla

• Lindis41

e såå sugen på godis har inte ätit ngt på 2v pga av  mage tror ni att jag törs chansa på lite godis???

• Lindis41

ngn m gallbesvär, kan jag el törs jag äta lite godis

• Lindis41

nallatalla

jag äter godis nu några stycken
    jag mår hyfsat faktisk äter ett mål mat nu o tänker ig för vad det är jag stppar i mig, m medicinen gör mig konstig i skallen och ser konstigt, en bieffekt eftr helgen ska jag trapa ner..
    hru mår du????

• Lindis41

nalla

jag äter egazil det e kramplösande fyngerar annars bra....
    ha det bra

Svar på tråden V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7