• inoka

Hur upplever ni er adoption?

jag är 1.40 och är medellängd i sri lanka. :) Jag klarar mej bra på både koncerter och i affärer...

• inoka

maria sthlm !! Hej :) jag gjorde en magnetröngtgen för att faställa min längd när jag var 15 år. och då hade jag slutat växa. Så jag stannade på 1.40. Helt ok tycker jag. även om det kommer lite komiska situationer ibland. *S* Jag är född i negombo. har oxå varit där 4 ggr men där bor rätt mkt tamiler. och de är längre än singaleser. Mina föräldrar och syster är oxå väldigt korta. min bror är dock lite längre. Men man får ta livet med en klackspark. *S* jag får trots mina 30 år visa leg på systemet och när vi går ut...och det är HELT ok...*S*
    ha det bra!!

• inoka

mariasthlm: Det är faktiskt rätt kul att se deras miner när man visar körkortet..*S* och även när jag kommer med mina små.
    Min mamma ser oxå väldigt ung ut och hon är snart 60 år så jag vet vad jag har att vänta mej.

• inoka

LCW : Jag är så van vid det och visst jag håller med dej med kundvagnar och när man ska ha ngt långt upp men jag har inte så svårt för att be ngn om hjälp..om det nu skulle vara så att det behövs. Köra bil, jag har faktiskt inte körkort. Här ute kör jag skoter och till stan går det buss. det hade jag tagit även om jag hade haft körkort för miljöns skull. Min man har det så han kör istället.. :) Jag håller fullt med dej att man har inte riktigt kontroll över bilen. Kläder är lite svårt men det blir billigare....har str 34/36 och 35 i skor..:)

Svar på tråden Hur upplever ni er adoption?