• jennyHI

Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?

hej tjejer, hur går det för er???

imorse fick jag tillbaka mina flytningar. helmysko. och idag tog jag ett till äl test och det kom ut positivt(tror jag i alla fall, så svårt att se på de icke digitala testen). Vi passade på och mös riktigt mycket imorse innan mannen gick till jobbet, vilket var tur för sedan ringde han och frågade om han fick gå på bio med killarna på jobbet. Så, jag hoppas temp höjningen kommer snart.

hur går det för er? några känningar ännu???

• jennyHI

vid äl, har ni tjejer känt av något annat än äl kramp? mina bröstvårtor har levt ett eget liv de sista 3-4 dagarna. dem är väldigt ömma och varma, aldrig haft det så förut, men det kan ju vara clomiden som påverkat.

• jennyHI

hihihi, jag är också kokhet och har svårt att sova pga värmen!!! inatt var jag vaken hela natten och svor åt min man för han låg och frös under täcket!

Fiji, många har ju inga symptom heller. Men mer flytningar är ju faktiskt ett bra tecken det med!

fråga till er tjejer om ni vet... när i cykeln får man den där mjölkiga flytningen?

• jennyHI

jadu, jag blir inte klok ppå dem heller. Jag kan fortfarande inte se någon skillnade om det skall vara eggwhite, sticky etc. vattniga är nog de enda jag kan urskilja!!!

tack för sidan!!

• jennyHI

ingen fara:) jag är inte precis lätt äcklad, särskilt när man kollar själv vad man har för sekret.
    aldrig provat med spegel förut, det kanske är värt ett försök. Jag brukar inte precis känna inuti, bara vid öppningen om man är torr eller inte.

det som besvärar mig mest just nu är nog brösten. har normalt inte ont i dem, och nu är det konstant. lite obehagligt sådär. men jag skall iväg snart och köpa äl test. använde ett igår och fick positivt, så jag vill se hur länge stegringen varar.

min läkare sade ngt om att alla inte får temp höjning när ägget släpper, kan det verkligen stämma?

• jennyHI

ja, jag trodde det alltid kom med en höjning. har inte fått den höjningen ännu, men väntar spänt!

hur känner du dig annars Fiji. när är bim för dig?

• jennyHI

nej vad spännande! jag hoppas verkligen på ett pluss för er! Vem vet, fredagen den 13:e kanske blir en riktig turdag! skall du testa då, eller skall du försöka hålla ut lite längre? brukar din mens vara regelbunden, eller?

• jennyHI

nej inte ännu. jobbar till klockan 5, 3 timmar kvar... Men när jag kommer hem skall jag testa igen.

vad jobbar du med?

• jennyHI

jag jobbar på kontor. är webb och databas utvecklare här. vad är du utbildad till?

• jennyHI

hej tjejer

nä, spottings tycker vi INTE om här inne! Hoppas bara innerligt att det kan vara sådana spottings som man får vid tidig grav, eller nidblödning till och med.

jag håller tummarna stenhårt för att det INTE är mens som är på G!!!

visst ja, äl testet var svagare igår så jag tror det är på G nu. Tempen gick upp jättelite imorse. vi får avvakta och se vad morrondagen visar.

Svar på tråden Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?