Hej tjejer!
Tack för ert stöd! Just nu känner jag mig ändå tyvärr så himla deppig. Känns verkligen hopplöst just nu.
Kanske för att jag har mens (och då är alltid humöret i nivå med fotknölarna) eller för att det känns jobbigt att ha misslyckats 3 ggr på raken och att jag inte alls egentligen vill ta någon paus, dvs jag pallar inte med en behandling till just nu... men att vänta i 2 månader känns också jättejobbigt.
Jag brukar vara bra på att skärma av, men nu går det TUNGT. Två kvinnor på franskakursen är gravida och jag upplever att jag möter en par tre stycken gravida i snygga sommar-vänta-barn-tunikor så snart jag går utanför dörren... Som sagt, jag brukar vara bra på att skärma av, men just nu går det tungt. Min svägerska väntar nedkomst vilken dag/vecka som helst och det vore lögn att säga att jag förhåller mig helt oberörd till det faktum att vi nu snart firar fyraårsjubileum i bebisverkstan och FORTFARANDE inte fått sett ett enda plus på stickan här hemma.
Näe, vad deppig jag låter. Men jag känner mig mycket låg. Ska försöka pausa från FL ett tag och hämta lite krafter... för så snart jag loggar in här så påminns jag om att jag själv INTE är gravid och att jag nu ser fram emot (not) en fjärde sommar där jag kan dricka vin till alla grillkvällar medan mina kvinnliga vänner går med sina magar eller ammar... jag står liksom inte ut.
Hade, helt ärligt, hellre hoppat över hela sommaren om jag hade vetat att jag skulle bli gravid i september, typ.
Nåja, jag lär väl knappast kunna hålla mig härifrån särskilt länge , även om jag ska försöka.
Håller en tumme för er såklart!
Kram B