Inlägg från: störtis |Visa alla inlägg
  • störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

hehe.... Vi testar sen går vi in här! och skriver, jag måste åka till jobbet vid halv åtta, så innan dess rapport! kram

• störtis

Åhhh....stackare! Jag tror säkert min kommer också, och då är vi två! Min BIM är fredag, håller tummarna än så länge, men inga direkta symptom. Känner mig tjockare än vanligt, men det är nog för jag ätit mc donalds alldeles på tok för mkt det senaste!"

Sänder dig styrkekramar, ge inte upp! Och framför allt: stanna kvar i tråden!

• störtis

Kommer inte hoppa över nästa månad då, får isåfall bli en julbebis....

Har börjat ha molnande magont nu, började lite idag, värre nu på kvällen, undrar vad det är.... Jag ska ha mens på fredag, och min är jäääääätte regelbunden....

Skulle det kunna vara ett symptom?

• störtis

Uppdaterar lite....

BIM LISTAN
    CanelaCaliente - 20 mars
    Pearls - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Smülschen - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Zagolik-23 mars , äl 8+9/3,sex 4/3,7/3,8/3,9/3,10/3,11/3
    Lilla Mjau 23 mars, äl 8+9
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    JennyoPatrik - BIM 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    Piluttan - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars
    Monni21 - 31mars

Borde bli gravida: 20 * 0,2= 4 st (!!!!) Wow! Det är ju många!

Plussat:

Tantbesök
    Linjo82

• störtis

Någon av alla oss som känner sig gravid???? Alltså ngn som kanske är bland de fyra? Inte jag iallafall.... har tappat hoppet

• störtis

Hej tjejer! Nu är det konstigt asså! Jag berättade ju för er att jag kollade med ÄL-test för hade inget gravtest hemma. Jag har tappat instruktionerna till apoliva ÄL-testen och fick nu svar på ett inlägg att det streck som ska vara starkast om man är gravid är det som inte är närmast pilen (sk kontrollstreck). Jag har alltså kollat fel hela tiden! Jag har trott tvärtom! Igår var strecket (som inte är närmast pilen) starkast.

Eller hur är det, hjälp mig! Undrar om jag hinner åka till apoteket idag, jobbar till sent.... hur ska detta gå?

• störtis

Nej, ÄL-testet vid ÄL jag använt var CB digital, så den har jag inte kollat fel på.

Men som grav test dock. Jobbigt.

Ont i magen idag, och hård i magen (ursäkta).

Ska sticka till jobbet nu, vi hörs snart igen! KRAM

• störtis

jo det kan du nog... har hört iaf att det ska vara rumstempererat! Så ställ inte in det i kylen

Lycka till!

• störtis

Hej tjejer!

Har varit på jobbet och kan inte skriva därifrån för alla har redan misstankar om att jag försöker bli gravid! F-N också! Till och med eleverna!!!! Ännu mer F-N. Därför kommer det aldrig lyckas! Jag är väldigt negativ just nu!

Men kollektiv testa tänker jag ändå göra imon! Såklart! Lovat är lovat! hehe.....

Fick smita under arbetstid till apoteket och köpte 3 st CB digitala, hade nada pengar men fick liksom ordna det! känner mig inte alls gravid dock, inga symptom idag, bara lite molvärk. Säkert tantjäveln!

KRAM

• störtis

Minus minus minus. Vad är detta?! Någon i vår tråd måste ju bli gravid. Inte är det jag iallafall. Känner mig också mensig....

denna månad tänker jag köra varannan dag metoden, utan ÄL-test.. så får vi se om det fungerar bättre

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!