Inlägg från: störtis |Visa alla inlägg
  • störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

ingen aning, känner mig ovetande. Däremot har jag hört att det är större chans att det blir en flicka om man har sex innan ÄL.

• störtis

Har du druckit vin föresten? from ÄL?

• störtis

hehe... sushi är gott, jag har druckit ett par glas vin totalt sen ÄL, kanske dumt faktiskt men jag har varit så övertygad om att jag inte ens är gravid ,första försöket liksom, hur stor chans??? dessutom det med mamma, och att jag inte har nååååååååågra symptom. Tur att vi snackas ofta! Du och jag är nog lika....

• störtis

hehe... sushi är gott, jag har druckit ett par glas vin totalt sen ÄL, kanske dumt faktiskt men jag har varit så övertygad om att jag inte ens är gravid ,första försöket liksom, hur stor chans??? dessutom det med mamma, och att jag inte har nååååååååågra symptom. Tur att vi snackas ofta! Du och jag är nog lika....

• störtis

Hej tjejer! Har mensvärk idag, fast mensen ska ju inte komma förrän på fredag!!!! Jag har väldigt (!!!) regelbunden mens, samma dag år ut och år in, så fattar ingenting. I övrigt känner jag inget. Vaknade mitt i natten, kl.03.00 och var fysiskt helt klarvaken. Skitkonstigt! Kunde inte somna om, fast jag inte tänkte på någonting. Det var det märkligaste jag varit med om på länge!

• störtis

hehe....
    tänkte sysselsätta mig med att börja sy gardiner nu, har inga test hemma (!!!) tänkte köpa nya test på fredag tidigast! Har inga pengar heller..... dumt att slösa alla test på BIM-7., så kan det gå!!!!

Måste vi inte testa samtidigt ngn dag???? stöttning...

• störtis

undrar hur länge jag kan hålla mig borta härifrån idag dock?!

• störtis

hannas. en hemlighet till är ju att jag testade med ÄL-test imorse, hört att man kan göra det och hade inga gravtest hemma. men fett minus där också! Känns som om jag bara är sugen på sex på ÄL, helt paranoid har jag blivit. HAHA! Ska vi bestämma att vi testar tidigast onsdag morgon??? låt säga 06.30? Är du uppe då?

• störtis

Fattar ni tjejer att vi snart är uppe i 250 inlägg, kul! Jätte mysig tråd detta, där alla kan berätta sina hemligheter!

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!