Upprepade mf, hur lång tid för utredning i GBG?
Är det någon som vet hur lång tid tar det för att komma till Sahlgrenska för att göra utredning efter att man har fått 3 mf?
Är det någon som vet hur lång tid tar det för att komma till Sahlgrenska för att göra utredning efter att man har fått 3 mf?
Hejsan!
Tack för era svar.
Vi ringde till Carlanderska och fick tid där om 1 månad.
Hade dock en riktigt tuff helg där jag blödde ut mitt sista missfall (fick infektion, skrapning mm) så nu funderar vi på om vi ska vänta tills Sahlgrenska tiden i vilekt fall. Vi är inte redo attstarta bebis-verkstaden nu i vilket fall och då finns det roligare saker att göra för 5000kr (som det kostar på Carlanderska).
Eva X: När hade du ditt återbesök på Sahlgrenska? Jag fick inte ens någon återbesökstid (så jag har gått till min vanliga gyn som är väldigt gullig). Det var en vecka sedan vi var inne och jag sitter här och väntar på en tid åtminstone....
Hur lång tid har dom sagt att det ska ta från det att du tar proverna tills ni får svaren?
Det går inget vidare.....vi har inte ens fått någon tid än. Dom sa inte hur lång tid det skulle ta innan vi fick komma till Sahlgrenska.
Vi fick lapp från Sahlgrenska idag om att dom har en väntetid för den här typen av utredningar på 3 månader. Så om vi har tur får vi komma innan sommaren annars gissar jag att det kommer ta närmare 5 månader innan vi får komma till första undersökningen.