Inlägg från: Jan H |Visa alla inlägg
  • Jan H

Ska handikappade få köpa sex?

Ja naturligtvis ska alla kunna få ett sexliv. Tänk att vem som helst av er här kan råka ut för en olycka och bli rullståndsburna, sängliggande eller på annat sätt oförmögna att söka kontakt. Från och med NU så har ni inget sexliv, kan inte en onanera, hur skulle det kännas att aldrig mer....

• Jan H

Tjorvig,

Jo jag känner folk som skulle kunna jobba med det, jag känner också de som jobbat med det. Och jag bryr mig inte om vad andra gör om de inte mår dåligt av det.

• Jan H

Tjorvig,

Så kan du tänka nu när du är frisk. Det kanske inte är det första du funderar på när du vaknar upp, men tankarna kommer.

De som aldrig haft ett sexliv tänker också på det.

• Jan H

Naturligtvis så ska ingen tvingas att utföra sexuella tjänster. Men det finns de som kan tänkas göra det, jag föraktar ingen som vill göra det.

Det finns massor med jobb som jag inte skulle vilja göra, men jag kan ju inte säga till någon att de inte ska jobba med det bara för att jag inte vill.

• Jan H

Nej men Tjorvig, att du inte känner någon betyder inte att det inte finns någon.

Och naturligtvis så respekterar jag att du inte vill, ingen ska tvinga någon till något.

• Jan H

Jo tjorvig, blir du handikappad så skulle du säkert sörja många saker. Men även om du inte känner det så nu så skulle din sexuella lust finnas och göra sig påmind. Det är inget du kan påverka, den driften är så stark.

• Jan H

Vem som vill och känner sig manad. Rätt till ett sexliv ska alla ha. Dock kanske alla inte kan ha regelrätta samlag.

• Jan H

Jag blir också utloggad titt som tätt, säkert ststemfel.

Likaväl som man ska ha möjlighet att få, lika naturligt ska man få avstå. Förespråkar inget tvång eller att någon kommer en gång i vecka och säger nu ska vi ha en lten hedersstund.

• Jan H

Sex är ingen rättighet... Jo visst. Alla ska få en möjlighet att få en sexuell tillfredsställelse. Det är så lätt o tycka när man är frisk och kan göra alla saker på egen hand. Finns säkert saker jag inte kan föreställa mig när jag är frisk.

• Jan H

Miafia,

Socialt handikappade kan åtminstone onanera får man hoppas. Försök tänk dig tanken att du aldrig mer skulle få någon sexuell njutning, inga händer heller. Kan vara svårt kanske, men det kan drabba alla.

• Jan H

Självklart så ska ingen kräva att den personliga assistenten skulle tvingas till något sådant. Då hade det nog inte funnits många assistenter kvar. Men vill han/hon det är det ok.

• Jan H

Miafia, jag har inga synpunkter på hur någon får sexuell tillfredsställelse. Om det är en docka, nalle, lösvagina, dildo eller något annat som hoppar o låter.

Sexet behöver inte vara samlag, kan ju finnas hider mot det också.

• Jan H

Karii, om du är tjock så har du ju ändå dina fingrar, händer eller en dildo du kan anända dig av...

• Jan H

Man kan ställa sig många frågor varför människor gör si eller så. Men det finns människor som kan o vill. Man kan inte referera till sig själv alltid. Jag skulle också ha svårt att utföra tjänster.

• Jan H

Ja du vi kanske kan bli stenrika och göra en del lyckliga....

• Jan H

Sorry Karii, läsförståelsen är inte på topp just nu.

• Jan H

Jo det finns prostituerade som gjort/gör det för pengarna, men för merparten handlar det om missbruk.

• Jan H

Jag pratar inte om "fula" människor, förståndshandikappade, utan om de som inte kan ha någon sex. En som är/blivit förlamad kan inte onanera. Som jag skrivit innan, tänk att från nu kan ni inte ens pilla på er själva oavsett var det kliar. Det behöver inte handla om att ha samlag.

• Jan H

När många här skriver då lever ni i det hela som ni själva skulle behöva prostituera er, men ingen kommer att tvingas hjälpa någon annan. Men om någon vill så är det väl den personens problem.

Ni kan inte tänka er tanken att ni själva kan ligga totalförlamde en dag utan möjlighet till sexuell stimulans.

Svar på tråden Ska handikappade få köpa sex?