• NattravN

En tråd till er som donerar...

Är det svårt att få tag i donatorer eller? I Sverige? Hur lång tid kan det ta?

• NattravN

Oj, får man veta det? Jag trodde att allting är superhemligt och att man aldrig får träffa varandra osv.

• NattravN

Värsta supermamman:
    Nej, jag hade nog inte velat veta vilket kön och så heller, men det är klart att man vill få bekräftat att man gjort någon mycket lycklig!

Har hört av mig till Curakliniken nu, men det dröjer ju innan jag kan donera för jag ammar ännu.

• NattravN

Fiaflopp:
    Som jag skrev i en annan tråd, så förstår jag ärligt talat inte uppoffringen... Varför INTE liksom? Ägg har jag ju varje månad, och jag har fått mina barn, så varför inte ge bort dem? Jag gör ju inget med dem ändå. Så du behöver inte tacka.

• NattravN

nudelbumsan:
    Nej, jag tycker inte det känns alls så. Mina barn är de som jag har här hemma. Jag ger bara ett ägg som kommer att bli någons barn. Den växer i någon annans kropp och hade inte blivit något alls om jag behållt det. Svårt att förklara, men så tänker jag.

• NattravN

Nu har jag blivit "Approved as an eggdonor" i USA... Men OM det nu skulle vara någon intresserad så måste jag ju klara de fysiska testerna med! Ska skriva mig här i Sverige med så småningom.

Svar på tråden En tråd till er som donerar...