En tråd till er som donerar...
Iiiihhhhh, SU ringde för en stund sen och NU är det KLART. Börjar spraya nästa helg!!! IIiiihhhh
Sen blir det dag för FET för oss i Maj, förhoppningsvis IIiiihhhhh
Iiiihhhhh, SU ringde för en stund sen och NU är det KLART. Börjar spraya nästa helg!!! IIiiihhhh
Sen blir det dag för FET för oss i Maj, förhoppningsvis IIiiihhhhh
japp, ska donera ägg för första gången och sen blir det syskonförsök i MAJ. Maken har långsamma och få simmare.
JO, men det är så jag tänker. Att om "barnet" (om allt går väl) söker upp mig i vuxen ålder så är det självklart inte att det vill ha en mamma det har ju h*n redan utan som du skriver att h*n vill veta mer om sitt genetiska ursprung. Tycker oxå att vi har bra regler för sånt här, men det är ju upp till barnets föräldrar att berätta och det finns säkert dom som inget vill/kan berätta.
Åh, tack Future.
Vi är och kommer ju alltid vara öppna med att vi fått hjälp med att skaffa barn, så vårt (förhoppningsvis våra) barn kommer veta att hon (dom) är "gjorda" på labb. Men det är förstås stor skillnad då dom ändå är våra biologiska barn.
Usch, vilka biverkningar jag har/haft av sprayen, mens, mensvärk, värk i ryggen, lös i magen och ett vidrigt humör! Tror jag bara haft dåligt humör dom andra gångerna. Imorgon är det dags för att lämna blodprov, så nu är det snart dax att börja med sprutorna
Det konstiga är att jag känner inte att Jag ger bort ett barn, inte heller att jag kommer få ett barn. MEN däremot så känns det som min tös får ett halvsyskon. Konstigt vá, jag kommer inte få ett barn men min dotter kommer få ett syskon???!!!
OM allt går vägen då förstås...