• Fiaflopp

En tråd till er som donerar...

Vi som sitter där vi gör,i sitsen att inte kunna få det kärleksbarn vi kämpat och kämpar för är SÅ tacksamma för det ni gör,det finns nog inga ord som kan beskriva den känslan av tacksamhet/lycka/under/lättnad mm mm som bubblar i (mig i alla fall) då jag ser eller hör någon som ska donera ägg eller simmare.

Det ni gör är OTROLIGT beundransvärt och vackert,ville bara ni skulle veta det...

Sen så är det något ni undrar över under själva behandlingen så finns vi ett gäng som tidigare gjort ivf.er i massor så fråga på vad ni än gör!
    Och kom ihåg en sak....det finns inga dumma frågor,endast duma svar!

Så denna tråd tillägnar jag er som är godkända redan,är under behandling,väntar på att få lämna prover och bli godkända,ni som donerat redan,ALLA NI ÄR FÖR MIG UNDERBARA människor!

All världens rosor med guldband runt till er från lilla mig...

• Svar på tråden En tråd till er som donerar...
  • Fiaflopp
    lillamilla75 skrev 2007-02-15 12:45:49 följande:
    Iiiihhhhh, SU ringde för en stund sen och NU är det KLART. Börjar spraya nästa helg!!! IIiiihhhh Sen blir det dag för FET för oss i Maj, förhoppningsvis IIiiihhhhh
    donerar du och gör ivf själv?
    *nyyyfiken*
  • Fiaflopp
    Värsta Supermamman skrev 2007-02-28 23:41:59 följande:
    Jag vankar runt som en äggsjuk () höna och väntar och hoppas på att få besked om mina ägg gjort någon till mamma. Det borde var dags vid det här laget!
    WOW det är spännade som fasen ju,looova att berätta!!
  • Fiaflopp

JA för om ni bara visste hur lyckliga ni kan göra en del människor..finns nga ord i världen som kan tala om det för er heller och det gör ont!

Hur SJUTTON ska VI tex kunna tacka den underbara människa som donerar åt oss??

Får vi barn så vet jag inte vart jag ska ta vägen med mina känslor..

Svar på tråden En tråd till er som donerar...