• VårTur

"Det är NORMALT att det tar ett par år..."

hej hej... såg precis den här tråden och har inte läst något annat än det ts skrev som inledning... och TACK för det... =)

ja e sååå TRÖTT på alla jävlar som sitter och säger "Det taaar tid" "slappna bara av så ska ni se att det blir när ni minst anar det"

min kompis vart arg på mig för att ja sa att det LÄR vara något fel iom att det inte har blivit något på 15 månader... då sitter jag alltså och läser tamefan allt ja kommer över om både barnlös het, olika sjukdomar, adoption etc.. så ja vill påstå att ja e mer påläst än de andra av mina överfertila små vänner som hävdar och drar historir om att det FAKTISKT hjälper om man bara slappnar av... att det inte alls behöver vara någpt fel.. det tar ju som sagt tid.

det ska vara normalt att det tar 1 år... ETT år ... efter ETT och ETT HALVT år vill ja gärna tro att det e något fel. ja VET att det e något fel.. det känner ja med varända fiber i min kropp att det e...

sluta upp med att säga att det tar tid... kolla upp det i tid ist för att tro att saker och ting löser sig själv.

Svar på tråden "Det är NORMALT att det tar ett par år..."