Barn födda i nov 06 !!!
NovJenny:
Va bra då....hoppas det är förkylning för molly7272´s bebis oxå
NovJenny:
Va bra då....hoppas det är förkylning för molly7272´s bebis oxå
Lycka till...skönt att få det kollat!!
På dagen är det ofta vakna-sova-vakna-sova med lite mat däremellan såklart Sover bara 10-30 min/gång. Och nu när jag sitter o skriver det här ser jag att nu har han sovit i 1½ timme!!!
Attan va tiden går fort när man har roligt
På nätterna är det nästan likadant fast med aningen längre sovperioder....vaknar ungefär varannan till var tredje timme och vill ha mat.
Och ja, det har varit en heeel del gnäll i en dryg vecka nu....men det ska visst vara en sån där utvecklingsfas nu vid 4 mån...fick tips om en bok igår i en annan tråd. Jag ska se vad den hette...
"Att växa och upptäcka världen" heter den...finns på Adlibris för 39kr
Tjing tjong!!!
Hur har ni det allihop? Här har vi en vekling, Pontus ar haft feber sedan igår kväll
Ganska hög feber oxå...har gett alvedon vid 3 tillfällen. han har inga andra symptom mer än att han är hängig när febern är hög, under verkan av alvedonen så är han som vanligt fast lugnare. Sen sover han ju mycket oxå....äter jättebra (ersättning) och kissar. Tror ni att det är tänderna? Kan man få feber upp över 39 då?
*fundersam*
Äntligen har Pontus feber gått ned, han var feberfri när jag tog tempen senast
Vet ni vad som sticker fram i nederkäken då, jo jo men...första lilla vassa risgrynet
Sähär sliten såg han ut i morse, stackaren....2 dagar med feber runt 39 grader mest hela tiden
Hmmm...kan man inte klicka på bilderna så de blir större längre?!......Okej, här kommer den i stort format då