Barn födda i nov 06 !!!
![Fundersam Fundersam](https://www.familjeliv.se/lib/tiny_mce/plugins/emotions/images/smiley-undecided.gif)
*skrattar högt*
Ja vad ska man säga?! Jag kikade in på den där omtalade "attacktråden" igen och kunde bara inte låta bli att skriva...
Finns det verkligen folk som sitter här och går igenom forumet bara för att hacka på andra och tala om hur saker och ting ska vara?!
Kan bara inte sluta le åt eländet....
Ärligt talat....är det mig det är fel på?
www.familjeliv.se/Forum-2-114/m18415087.html
Jaha, då blir man snart ensam igen då....sambon ska bort 1 dygn
Jag är mer o mer säker på att Pontus får tänder....nu känner man en bula i nederkäken och om man lyckas få sig en titt så är han röd där på höger sida.
Gud va gulligt det ska bli med små risgryn
Förresten, jag undrar en sak...tror ni man kan bli hård i magen av tänder likväl som en del blir lösa?
Om 4 månaders kris innebär tänder så ...JA!!
Och på fråga 2 svarar jag...JA ch NEJ
God morgon vänner...har natten varit bra?
Här har allt sett ut som vanligt...Pontus somnade vid 20...mat vid 23.30, 03.15 och 06.05...nu har han somnat om och då borde kanske jag oxå sova vidare men det kan jag sällan Jag hinner liksom piggna till och tröttheten kommer inte förrän senare på dagen och då är det alltid fullt ös så man inte KAN gå o sova.
Nån som känner igen sig?
Vi verkar ha gnälliga bebisar många av oss...det är nog en "fas" vid 4 månader
En fråga till:
Ni som har måttstockar från lilypie.com, hur gjorde ni för att få dem på er sida på FL???
Jag har provat och får INTE till det alls