Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Barn födda i nov 06 !!!

Är inte 4 mån ganska tidigt för att de ska kunna somna själv  ? Jag ligger alltid bredvid min tjej tills hon somnar ...brukar ta ca 30min ...
    Min stora tjej var likadan sen gick det naturligt över till att hon somnade själv ..

eller menar ni att somna utan att behöva vaggas till sömns ??

Mark Levengood 4 President
  • TheCoopers

Adele somnar alltid i sängen bredvid mig ... ngn enstaka gång har hon somnat i bärselet när vi dansat Skrattande

• TheCoopers
    Carina B och Criffe Girl :

Jag kan gnälla lite jag med ...min Adele har varit gnällig , kinkig och gråtit mkt under en vecka nu ...Puhhh tar på krafterna ..

men det är vanligt vid denna ålder - utvecklingsfas har jag läst ...

men jobbigt är det ...låt det gå över snabbt Skrattande
  • TheCoopers

Vilka sötnosar Kanga och tussetösen :)...............
    Hur kopierar man in bilder ??

• TheCoopers
    Bibob :

Not me ...vi har ju redan en stor tjej :) men efter dessa 2 veckor av gnääääääll :) så har jag ingen lust med fler *L*

Inte ni iallafall Skrattande
  • TheCoopers

Tjugofem :

Jag har två döttrar och det skiljer sig inte speciellt mycket på hur de är/var som  bebisar , de är ganska lika på det sättet . Båda har sovit bra från början och haft ungefär samma humör, glada och snälla men med en och annan gnällperiod ;) . Nu är lillan bara 5 månader så det kan ju ändras ...men en så länge är bebistiden likadan .

Min stora tjej är snart 7år och älskar att sova :) helst till 10 på morgonen ... och är snäll , hjälpsam och glad mest hela tiden .

Självklart kan det bli helt tvärtom ...de är ju individer :) som jag och min syster ...jag är lugn ...och min syster har varit helt full av energi sedan dagen hon föddes . Jag är en morgonmänniska ..min syster inte alls ... Skrattande

• TheCoopers
    mexisis :

Hahha gulligt ..han gillar INTE blinka lilla stjärna .... Skrattande inte jag heller .... ;)

När vi är borta tar vi med hennes filtar som hon sover med , för luktens skull och musik - här är det mest spansk musik som gäller ...enda sedan hon var liten då vi salsa-dansade henne till sömns ;)
    Nu behövs det mest om vi är borta eller ngn gång på dagen ...

Mina två tjejer är vana vid ljud tror jag - vi har en ganska högljudd familj Skrattande stackars barn - Stora tjejen kunde somna mitt ibland oss om vi hade folk hemma och musik på - kunde även byta kläder och blöja utan att hon så mkt som blinkade :)
    Lill tjejen är ungefär likadan ..
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!