Barn födda i nov 06 !!!
Mirremamma :
Vilken stor kille ...
Vi ska väga och mäta på torsdag och få BCG vaccination ...eftersom vi ska ut och resa snart .
Min tjeje är dock mindre ... men tror hon växt lite
Mirremamma :
Vilken stor kille ...
Vi ska väga och mäta på torsdag och få BCG vaccination ...eftersom vi ska ut och resa snart .
Min tjeje är dock mindre ... men tror hon växt lite
Välkommen hit MagicAngel
Härligt med fler november barn ...
Idag somnade hon faktiskt ganska smärtfritt kl 19:30 ... men hon var väl helt slutkörd
Criffegirl :
Då ska jag prova med NEstle Plusvälling för att se om hon gillar den bättre - kanske blanda i lite ersättning som du gör .
Criffegirl :
Hahha så ska jag med göra -lite på känn sådär ... Nu vaknade Adele - ska ut och promenera i det vackra vädret .
Ha en bra dag
Hmm var det sömnmedel i vällingen ?
Lilltjejen sover än ... 1 1/2 timme senare .... har inte hänt på flera dagar ..
Mill06:
Min snutta har tagit flaska sedan hon var runt 3 månader eftersom jag fick problem med amningen tyvärr . Hon har aldrig vägrat flaska hon tog den direkt , vi använder MAM ULTIVENT ...jättebra
Criffegirl :
Har en till pure-vägrare här ..och idag när vi gav henne gröt - kaskad spydde hon över hela köket ...
Stackarn ...
Om det vore upp till henne skulle hon nog dricka ersättning i resten av sitt liv
Vi har nog provat alla gröter det finns tror jag - nu har vi Nesles päron-banangröt och Sempers ekologiska mild risgröt med banan ( den är favoriten ) .
Sedan gillar hon Banan-Päron med yoghurt ( Nestles) och andra fruktkompotter .
Hon älskar dessutom yoghurt men eftersom man inte ska ge mjölkprodukter förrän i 10-12mån åldern så får hon bara smaka lite ... Men hon blir helt galen
Adele vill också smaka allt vi äter - men som du säger det är ju inte så bra med alla kryddor ...