Barn födda i nov 06 !!!
Tusen miljoner tack för de fina bilderna SUPER!!!!!
Nu sticker jag och postar "maten"
Tusen miljoner tack för de fina bilderna SUPER!!!!!
Nu sticker jag och postar "maten"
Ja där citerade jag fel inlägg......men men...mammahjärnan hänger med dåligt ibland
Du går in i ditt galleri...klickar på den bild du vill ha så den blir stor...kopierar den och klistrar in här. Lätt som en plätt!!
Man kan kopiera de små bilderna oxå...då visas de små här i tråden och är klickbara så man kan klicka upp STOR bild om man vill *info*
ÖVERLYCKLIG!!!!
Inatt har Pontus sovit HELA natten....han somnade dock ganska sent eftersom han varit ue på äventyr med pappa på kvällen. Klockan var nog 23 när han lugnt och stilla somnade i mitt knä vid tv:n, jag gick o la honom i sin säng. När jag hörde honom nästa gång var klockan 6....GUUUD VA GÖTT!!! Den kom tillslut, den där natten jag längtat så efter
P.g.a att NAN är tvärslut i alla affärer så har jag tvingats gå över till Plusvälling, jag blandar dock i lite NAN nu till en början. Färdig NAN på terta finns kvar i affärerna än sålänge. Kanske kan det vara en anledning till at han sover längre, det mättar nog bättre?!
Jag ser en ljusare framtid nu...
Ja jag vet...Pontus sov från drygt 10 till 12.30 idag...det är nog 3 månader sedan han sov såååå länge i ett sträck
12.30 fick han lite mellanmål och efter det lite "vällingblandning" så han skulle bli mätt (eftersom han vägrar matpurè). Vid 14 skjutsade jag stora sonen till hans pappa och gjorde lite ärenden, kom hem igen vid 17.30 då hade Pontus forfarande inte ätit än?! Vilken skillnad mot NAN!!!!!