Barn födda i nov 06 !!!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Hallå alla morsor....jag har en liten undran. Min lilla prins har varit lite knepig i magen några dagar, bajset är nästan som vanligt men det luktar hemskt...lite fränt-söt-sur-unket eller hur man ska beskriva det?! Han bajsar 3-4 ggr/dag nu men äter som vanligt och verkar inte sjuk i övrigt. Kanske lite tröttare?!
Jag gissar på tänder....vad tror ni?
Ja dom säger ju att man ska fortsätta fast de "inte tycker om"...jag har försökt men är nog lite för mycket av en "hönsmamma"...vill ju inte tvinga honom när han verkar tycka det är så hemskt?!
Nu är det dags för lite sömn...det ska väl matas här om 2 timmar så det vore skönt o få sova lite innan dess
Sov så gott alla valborgsfirare!
Hej hej...
Här har natten varit bättre än vanligt...men det på bekostnad av en hemsk kväll igår, det tog evigheter innan han orkade slappna av o komma till ro.
Men idag är allt som vanligt förutom att mamma känner sig mer utvilad
Pontus HATAR att ligga på magen, han har aldrig legat längre än 1 min. Men jag oroar mig inte för styrkan i rygg och nacke...han har ju velat "STÅ" sedan han var ca 2 månader och han sitter ju (fast det vinglar)
Det enda negativa jag kan se med att inte vilja ligga på mage är att det nog finns risk att han hoppar över krypandet på alla fyra....jag skulle gissa att Pontus kommer bli en sån bebis som hasar fram på rumpan med ena armen som skjuter på efter sidan Men det gör inget....han får göra precis som han vill *ler*