överviktig, yoga???
Ja ngn som är väldigt överviktig som testat power yoga?? Hur gick det?? Var det jobbigt, eftersom man kanske inte är så jäkla smidig..? :D
Ja ngn som är väldigt överviktig som testat power yoga?? Hur gick det?? Var det jobbigt, eftersom man kanske inte är så jäkla smidig..? :D
Hehehehe.. Jag tänkte köpa hem en power yoga dvd o matta o köra själv! Så modig är man ju inte direkt..
Men då kanske man ska testa det då iaf..
Oj oj oj det är MKT det! Är ganska kort.. 160 o väger över 100 kg Men har börjat lite smått med Viktväktarna o börja promenera osv. Och nu har jag då beställt yoga grejjen..
Hur mkt övervikt har du? behöver ju självklart inte svara heller om du inte vill :)
Jo det låter ju som om det inte ska va så jäkla svårt att fixa detta nu. Har försökt hitta motivationen till att ta tag i detta ett bra tag nu men så vaknade jag upp o kände "NU JÄVLAR" och jag vet dessutom att jag mår såååå mkt bättre när jag äter rätt o motionerar.. Så nu är det verkligen dags för en förändring =)
Ah, tack miss usa för tipsen :)
JenJa:
Jag är 24 :)
Varit mer eller mindre överviktig hela livet.. "Föddes sån"...
Hur gammal är du?
Rockmama:
Tack så mkt för tipsen :)
TS: Jag är 25, blir 26 i maj... Jag började gå upp i vikt när jag var runt 17 år...Innan vad jag jätte normal,nästan mager, men när jag började med p piller och blev tillsammans med minsambo så gick vågenbara uppåt...
grattis i förskott dårå
Ja det är kämpigt med vågen.. men jag har aldrig tänkt som så "fan va tjock jag är, fan va ful jag är".. Har alltid gillat mig själv som jag är.. men det är nu jag börjar känna att knäna tar stryk o så ska det ju inte behöva va. Man är ju inte gammal direkt.. så nu är det som sagt, dags o göra ngt åt hälsan så man får leva ett långt liv utan att ha ont i knäna
ska skicka ett meddelande till dig nu :)
Hm, varför går det inte o skicka privat meddelande för