• Cacca81

Ägg från samma äggledare-hjälp!

Undrar över en annan sak också. Det är nämligen som så att jag blev smittad av klamydia för fyra år sedan av mitt ex. Upptäckte att jag hade klamydia eftersom jag fick tryck och smärta på vänster sida. Vid båda mina missfall så har det börjat med ett tryck på vänster sida. Påpekade detta för min läkare och frågade om man kan se om det är så att jag har fått ett ärr på min äggledare och att ägget därför inte kan fästa. Han sa att man inte kunde det. =/ Frågade sedan om hur det var med ägglossning om det kommer varannan gång från var sida, men det sa han att det inte gjorde. Är det någon som vet något om det här? Som har lite mer info?
    Räknade ut att varannan gång stämde in med mina missfall. Nu har jag precis fått min mens och det var tryck igen på vänster sida. Så nu ska vi försöka igen och hoppas att det kommer ägg från "rätt" sida om det nu är det som är felet. =/Eller om det har med min kost att göra. Kommer kännas tungt om det inte kommer att fungera nästa gång heller. Men efter att läst många inlägg här så finns det ändå hopp. Plus att man kan få en utredning.

Ännu en gång så är jag jättetacksam för svar!

Ciao

• Svar på tråden Ägg från samma äggledare-hjälp!
  • Cacca81

Tack till alla!

Oroar mig för allt just nu flodputte, men blir glad av att få mer info.=) *kram* Känns som läkarna inte riktigt vet eller vill att man ska veta eller orkar inte förklara. =/

Har också ett stressigt jobb med tunga lyft och det gör inte saken bättre. Har massor med egna olika förklaringar till varför jag kan ha fått missfall. Skulle bara kännas så skönt att veta. Jag vill och hoppas att det ska gå vägen nästa gång! *orolig*

kram på er

Svar på tråden Ägg från samma äggledare-hjälp!