• Sinisiew

Grabbar! Sitter eller står ni när ni pissar? Motivera gärna varför.

Jag är nyfiken på hur det ligger till statistiskt angående denna fråga.
    Min karl står men jag har fått för mig att det är många som sitter.

Frågan gäller hur ni gör hemma.

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-06 19:51:35:
    Tack allihop som svarar!

Ni har helt rätt i att det borde funnits ett alternativ till. "Sitter för det mesta". Men tyvärr kan jag inte lägga till ett alternativ i efterhand.

Det verkar som om att det blir ett övertag på de sittande!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Grabbar! Sitter eller står ni när ni pissar? Motivera gärna varför.
  • Knasen74

drSteffo> Jag känner igen pissoar-kramp. Jag kan inte slappna av med folk omkring. Och avslappning är en viktig del tycker jag. Därför sitter jag ner men oftas bara hemma.

Fjolla för att man sitter ner skrev någon. Hur osäker på sig själv måste man vara för att det ska kännas fjolligt att sitta ner. Man gör ju det när man gör nummer 2.

Det är skönt att man har alternativ när det inte finns möjlighet att sitta men det känns som man får ett fräschare baadrum om alla sitter ner och gör vad de ska.

• Bembem

Jag står alltid när jag pissar. Är man född med snopp ska man stå, anser jag.

• lumboll
    Bembem skrev 2015-08-09 17:43:01 följande:

Jag står alltid när jag pissar. Är man född med snopp ska man stå, anser jag.

Manligt... Men det ligger nåt i det. Min son har stått och kissat så länge han kunnat stå, trots att han vet att jag nästan alltid sitter. Det är nog genetiskt betingat. Fast för mig som är vuxen finns ju ingen anledning att klamra sig fast vid stenåldersbeteenden när det finns ett bekvämare alternativ. Jag kör även bil, och använder mikrovågsugn.
  • Mosell

Killar tömmer blåsan effektivare ifall de sitter och pinkar.

• ulanta

Haha vemfan sitter och pissar som kille?? Man måste fått bra med smäll på fingrarna av femenistdårar för att sluta göra det som är naturligt. :-P nej pissa ståendes och pricka mitt i så det låter som en elefant på toa var en man!

• Egon den stora
    Qman skrev 2007-03-03 05:54:14 följande:

Måste stå.Tycker det är obehagligt när den hänger mot stolen.

Hållet helt med!
  • StevenDiese

Sitta ner är mer hygieniskt.

Undrade alltid varför det blev urinrester på undersidan av ringen, jag som siktar så bra?

Insåg när jag såg strålen i solljus att det inte hjälper att sikta bra eftersom en piss-stråle, eller vattenstråle från kran eller vattenslang eller vad som, har en massa stänk runt om som inte syns i vanlig belysning.

På en toalett som används av många män syns det rätt fort på porslinet/undersidan av ringen även om den städas med täta intervaller.

• Eklektisk76

Som tjej tror jag man ser killar som sitter som lite brightare. De killarna har ju tänkt till inte bara följt strömmen. Fräschare, stänker inte och alla i närheten slipper höra skvalandet.

Svar på tråden Grabbar! Sitter eller står ni när ni pissar? Motivera gärna varför.