• Sinisiew

Grabbar! Sitter eller står ni när ni pissar? Motivera gärna varför.

Jag är nyfiken på hur det ligger till statistiskt angående denna fråga.
    Min karl står men jag har fått för mig att det är många som sitter.

Frågan gäller hur ni gör hemma.

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-06 19:51:35:
    Tack allihop som svarar!

Ni har helt rätt i att det borde funnits ett alternativ till. "Sitter för det mesta". Men tyvärr kan jag inte lägga till ett alternativ i efterhand.

Det verkar som om att det blir ett övertag på de sittande!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Grabbar! Sitter eller står ni när ni pissar? Motivera gärna varför.
  • Jagge

Står alltid.. Jag blev impad över att det var så många som sitter?? Jag måste vara väldigt omodern som tycker det känns jättekonstigt att sätta sig för att pissa, har testat nån gång när sambon tjatat men då kommer ju nr 2 som ett brev på posten?
    (Kan tillägga att det är mitt jobb att alltid hålla dasset rent )

• Cerasus

Sitter i princip alltid. Även på offentliga toaletter om det inte är rejält sunkigt. Är väl helt enkelt bekväm av mig. Ur två aspekter. 1. Skönare att sitta än att stå. 2. Skönare att bara städa bort damm, hår och kalkavlagringar från badrumsgolvet än allt det plus pisstänk.

Har varit så sen jag var i 10-årsålderna och fick eget städansvar för den lilla toan hemma. Gissa om det satte en på spåret.

• Storstadsfarsan

Står förrutom mitt på natten, då vill jag inte tända och vakna så jag sitter...

• Boogiemannen

Cerasus.. Ett hett tips.. Dusch-slangen kommer revolutionera ditt städ liv.. Iaf när det gäller badrummet. Har man kakel överallt och sluttande golv till golvgrunn som jag så kan man fan pinka utanför huuur mycket som helst... Hehe

Tycker för övrigt att det känns jäkligt konstigt att sitta å pissa.

• Papito

Saknar alternativet "Sitter oftast men står vid behov". Står alltid om jag är på offentliga toaletter men sitter hemma.

Läste en artikel om att det är bättre för prostatan att sitta för man tömmer blåsan bättre då och i längden ska det tydligen vara bättre för prostatan.

• nr100

Det här med prostatan försökte min fru också slå i mig men jag trodde inte på det. Man pallar inte sätta sig ner och varför ska man det. Kanske på natten om man är lite bakfull men inte annars.

• 08 Pappan

Jag är en stolt stå-pissare! Att sitta ned är inte att tänka på även om man får ta endel gliringar från frugan att man siktar dåligt ibland när man bakfull och dan snubblar ut mot porslinet :)

• skrothandlare

Hallojsan ja inte är man nån sitt kissare inte här står jag förutom om jag samtidigt är skit nödig =) kan hända att man sitter nån gång om man e hamma och för full för att stå rakt

• Erasmus

Alt 3..med undantaget att jag sitter ibland utan att det finns något akut bubb-behov.

Svar på tråden Grabbar! Sitter eller står ni när ni pissar? Motivera gärna varför.