• ezzy

För oss som försökt bli gravida i snart 2 år eller mer, del 2.

Här kommer en fortsättningstråd för oss som har försökt att bli gravida i 2 år eller mer.
    Kul att tråden blev uppskattad. Själv är jag jätteglad över att ha fått kontakt med er alla goa kämpande tjejer. Nu kämpar vi vidare tillsammans i den här fortsättningstråden. Välkomna hit!
    Kram på er!

• Svar på tråden För oss som försökt bli gravida i snart 2 år eller mer, del 2.
  • ezzy

Hej Flaxa!
    Välkommen hit till tråden!
    Jag känner igen mig i allt du skriver. Vi har försökt i 2 år och har nu av läkaren fått svaret att vi är oförklarligt barnlösa. Inga fel funna på oss med andra ord. Har också gått igenom diverse hormonbehandlingar som inte har lett till något annat än viktuppgång för mig...2 kilo/kur. Hatar detta för det är precis hopplöst att försöa bli av med dem. Att sedan möta sorgen varje månad då mensen kommer....det är ingen lätt match...såååå ledsen man blir. Har även fått behandling av en zonterapet och den behandlingen kan jag varmt rekommendera.

• ezzy

Vanliga gyn.läkare kan mycket, men långt ifrån allt. En zonterapet hittar punkter under ens fötter. Dessa punkter är knutna till olika ställen i kroppen. Har man väldigt ont på ett ställe så kan det bero på att man har någon form av obalans. Läs mer på min pres.

• ezzy

Lillsmula: Förstår dig till fullo. Det är verkligen ingen lätt sits vi befinner oss i. Men man FÅR vara deppig, arg, ledsen och precis hur vi vill för att befinna sig där vi nu är önskar jag inte ens min värsta ovän. Det är dööööjobbigt!!! Men vi får hålla ihop här på FL och försöka stötta och tipsa varandra så att vi äntligen får vår efterlängtade bebbe.
    Lillsmula; använd följande tråd istället, där är vi oftare:
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m17042064.html

Svar på tråden För oss som försökt bli gravida i snart 2 år eller mer, del 2.