Inlägg från: HjärtePrinsen Filip06 |Visa alla inlägg
  • HjärtePrinsen Filip06

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IIl

ÅÅÅ hej va treligt me en tråd för oss vuxna adopterade med barn , jag har en liten kille som heter Filip han är ett ½år . jag kommer från Indien/calcutta. och min man från sverige. bor i Skövde.. nån mera här omkring???? ha de gött..kolla gärna in nya bilder på kollage..

MVH Hanna.....
    *Livet gör en starkare, Filip du är min bästa lycka som finns*
  • HjärtePrinsen Filip06
    Hej va händer.. idag har vi varit ute ett tag, såå mysigt. Filip satt upp i sulkyn hela tiden så duktig.. han tittade på träd o bilar. en stor vovve..

jag har lagt upp nya kort på Filip o mig tagna idag jaja jag ser jätte trött ut hahaha..

kram på er..
  • HjärtePrinsen Filip06
    Nu är det dax igen,Filip ska bli inlagd på 2 st Sjukhus först KSS för att han ska gå upp mera i vikt, o sen ÖSTRA för att få sin knapp på magen.

Detta gäller alltså perjoden 26/4-till 14/5- 07. men vi är ju vana vid sjukhus vid det här laget. skaffar egen telefon med..

I Göteborg så bor jag o Jim på hotell där har vi ju med datorer..

Vi har ju Bärbar dator med oss,

så vi är uppkopplade lite dådåd.. SOM TUR ÄR!!!!

kram på er...
    ***Filip mammas gosegris**
  • HjärtePrinsen Filip06
    Hej ja de är väl bra. trötta att behöva vara på sjukhus så mycket som vi faktiskt är.. sånt är rätt påfrästande. om ni undrar nått titta gärna in på mina bloggar så kasnke ni förstår lite mera. hör gärna av er. mvh Hanna o Filip..
  • HjärtePrinsen Filip06
    Nya goa kort på Filip..
    ***Filip***
Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IIl