Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IIl
NU har jag fått min gullfia..5 veckor för tidigt..Född 17 feb..v2250 L 44.Men allt är såå bra & sötare finns (såklart!!) inte.Kramiz
NU har jag fått min gullfia..5 veckor för tidigt..Född 17 feb..v2250 L 44.Men allt är såå bra & sötare finns (såklart!!) inte.Kramiz
Gabriella heter underverket!!!Hon va såå liten sååå,men nu känns det som hon har vuxit(85g) på en vecka.Jag har grädde i ...
Välkommen C, är det inte dags för en träff i vårsolen!!!Cute D,Myrna & Ahrodie(om du orkar).Träffade lovley sunshine på en fika..hur kul som helst! Är det någon hemma för en fika hänger jag me.(stockholm,men kan ta pendel..)
Ok,nu vet jag att det är många som vill ses igen..&på nytt. Vad sägs om en månad från nu? Ge mig lite datum? kram.
Ok 5eller6 maj är det som vi bokar så länge..Härligt! Jag undrar om vi ska va i min lokal/stor lekgård?det finns grill!
Cute D..Du & jag..Vill se världens sötaste IHA..
Varför vill INTE BEBIS SOVA!!hon har dåliga sovvanor min Ella bella..va synd att så få kan just den helgen.Ska vi sätta nytt datum eller vänta & se..?Behöver veta snart om jag ska ta lokalen!Om vi inte blir fler än 5 kan vi va hemma hos mig.helt ok.Kram
Menar ca5 v+så många barn man har.
Jag hänger på..såååklart.Tyvärr håller jag på att Ev flytta(ja lite rörigt med bb..nån annan som har försökt byta med dom?)Men det blir tidigaste julia/aug.Så fram till dess är "min" lokal/gård ledig.Alla är välkommna.
På fredag 27/4-07 Är det 1 år sen min son dog..Tänd ett ljus om ni vill...
Idag va inte så bra dag,Men försökte göra det bra & inte deppa ihop (vilket resulterade att min 4-åring fick en elektrisk motercykel!!)Hopplöst bortskämd..Jag har äntligen ringt prästen & boka datum för Gabriellas dop.Hon är en sån otroligt fin &underbar bebis (& bortskämd..såklart)Jag undrar fortfarande när "nån" kommer låta henne skrika..så fort hon piper tittar alla på "MIG"..suck, Cute d ja sa ju till dig hon kommer lära sig gå vid 5..hihi
Välkomna alla ni nya! & låt oss ha en mysig vårträff!Kram maria