Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IIl

Honey1982 (Maja), 24 år från Jönköping. Adopterad från Sri Lanka. 1 son (född i Januari-06).

*Jolo (Johanna). 28 år. Uppsala. Sydkorea. 1 son född mars 06.

*Helis (Helena), 29 år, Göteborg, Sydkorea, 2 döttrar, mars 03, juni 06

*Sara 30 år,göteborg/phuket , Thailand med dottern sofina, mars 06.

*michanna ( Anna) 29år, Enköping, Chile, 3 barn -99,-04,-05

*lollolo (Louise) 25 år, Mölndal,Guatemala, 1 son född Aug-05

*jennsan ( Jenny) 26år, Stockholm, Indien, 1 son född Mars 05, och väntar 2:a barnet.

*maria1978 (Maria) 28år, Västerås, Chile, 2 söner en född Juni -00 och en född oktober-06.

*sara76 30 år, Stockholm, Indien, 1 son nov-04, 1 dotter aug-06

*Destined Star (Naina),Säffle,Indien, 3 barn -98,-02,-05

*Coco33 (Cornelia) 34år, Göteborg, Sydkorea, 2 döttrar -95, -01 och 1 son-06

*Lussan (Sussi) 29 år, Göteborg, Sydkorea, 1 dotter 05

*Nysnö* Stockholm, Sydkorea. Dotter 6 månader
    .
    *Myrna* Stockholm, 32 år, Sydkorea, en son född -06

*Lillvicky* (Victoria), 25 år, Sundsvall, Sri Lanka, en dotter född sep -04, en son född sep-06

*CuteD* (Daniela) , 31 år, Stockholm, Equador, en dotter född april -06

*Oji* 29 år, Eskilstuna, Sydkorea, dotter född april -05

*Annroll* 23 år, Göteborg, Sri Lanka, Inge barn än.

*EunYoung* (Lena), 30 år, Sundsvall, Sydkorea, son född sep -06

*Isbi* (Isabella), 31 år, Gävle, Korea, en dotter född december -05

* MissS (Sarah), 26 år, Karlstad, Sydkorea, 1 son född maj -02, 1 dotter född dec. -05 och gravid med 3:e barnet BF 070215

*Lime25* Stockholm, Sydkorea, en dotter född juli-05

*sandranoren (Sandra) 27 år, Kil, 1 dotter född juli-02, 1 son född januari-05 och 1 dotter född juni-06

*Bella76 Stockholm, Sydkorea, en dotter född 1 maj -06

*Över 35* 39 år,Sundsvall, Sydkorea, en son född 1 aug 2004, gravid igen med BF 070214.

*Miababia* Maria 28 år, Visby, Sri Lanka, BF 23 februari-07

*bumbi* Anna 24 år, Uppsala, Indien, BF 30juni-07

*Apanage*, 34 år, Ekerö (utanför Stockholm), Svenskadopterad, en son född 21 sept 2006

*Underbarson*, Lovisa 35 år, Göteborg, Sydkorea, en son född 9 mars-06

*Ahrodie*, 39 år, Stockholm, Sydkorea, 5 barn väntar en 6:e maj-07

*F.I.N.E., 26år, Stockholm, Chile, en dotter född 15 mars -06

Ändrar på mig själv...Då minstingen har kommit 
  • maria1978

coco33: Va roligt att ni ska åka till soul Spännande om inte annat!! Glöm inte att vi vill veta allt i denna tråd...När du kommer hem Iof är det ju ett tag till innan du åker...men iaf!!

Grenadjärne: Välkommen en till från Chile

Genni: Kul att du äntligen skriver nå...kram kram!!!

Här är det sjukt på högsta nivå...Har tre killar här hemma som är sjuka...Det är alltså mina två barn och min sambo... Tre gnällspikar

KRAM KRAM PÅ ER ALLA....

• maria1978

Nicema: Välkommen Från en chilenare till en annan

F I N E: hur går det för din lilla tjej är hon piggare idag?!

• maria1978
    meandra5 skrev 2007-02-24 21:14:45 följande:
    NU har jag fått min gullfia..5 veckor för tidigt..Född 17 feb..v2250 L 44.Men allt är såå bra & sötare finns (såklart!!) inte.Kramiz
    GRATTIS  
    Å så mkt för tidigt!!
  • maria1978

Genni: KUL...  förstår att du är glad *grattis*

• maria1978

Å vilken liten tjej meandra5 Fint namn med

• maria1978

Myrna: Min äldsta frågar massor... Vill veta hur stort chile är, hur många som bor där. Vart det ligger och framför allt varför mina Bio föräldrar adopterade bort mig.

TTS mamma: Va spännande att ta med din son och åka till ditt ursprungsland. Hur gammal är din äldsta son?

• maria1978

Jag vill med... Bor dock inte i storstaden men tåg på 40 minuter så är jag inne hos er. Är inte heller korean.
    Men F I N E vi kan väl spana in varandras barn i vårsolen
    Jag kan tycka att det är kul att spana in blandbarn... (tycker det känns konstigt att skriva blandbarn *skratt*)

Jag kan uppleva att mina mörka drag har dominerat i massor på mina grabbar. Ni andra vad tycker ni om era barn?? Är dom mer lik den "svenska" sidan...?

HA DET BÄST I SOLEN ALLA SOM HAR DEN HOS SIG....

• maria1978

Det datumet passar här med...Men vilka barn och om någon sambo är med återstår att se. Jag sätter in mig på listan när jag pratat med sambon. Oj låter som jag har en hel drös kids. Å det har jag ju inte

Här har lilleman diarré i massor och går på vätskeersättning... *suck*

• maria1978

Vacker silvana: GRATTIS Va roligt!!

Isseq: välkommen

F I N E: Jag tycker oxå att vi skall fixa en träff så att så många som möjligt kan komma. Ett nytt datum eller två så att folk kan planera in. Å ju närmare sommaren vi kommer ju mer kan vi vara ute. Om sommaren/våren blir som förra året vill säga!

• maria1978
    meandra5 skrev 2007-04-21 03:47:16 följande:
    På fredag 27/4-07 Är det 1 år sen min son dog..Tänd ett ljus om ni vill...
    Vi ska tända ett ljus för din son den 27 april Massor med kramar från oss!
  • maria1978
    Ahrodie skrev 2007-04-26 17:33:44 följande:
    Tokigt Meandra.. får försöka hinna skicka dig en tanke mitt i allt.. Det är ju min igångsättningsdag imorgon . Känns ju lite "taskigt".. KRAM!
    ÖNskar dig lycka till i morgon iaf
    maria1978 skrev 2007-04-26 12:45:42 följande:
    Vi ska tända ett ljus för din son den 27 april Massor med kramar från oss!
    Hur har ni det alla? Det är rätt tyst i tråden! Jag förstår det då solen är framme hela dagarna långa!!! 
  • maria1978
    Myrna skrev 2007-04-28 07:34:25 följande:
    maria1978: Jag har ju börjat jobba för några veckor sedan och hinner inte vara lika aktiv här inne längre. Det går dock bra, utnyttjar dock möjligheten att flexa till max så att jag kan gå hem i hyfsad tid.
    Å inge roligt med jobbet eller? Låter inge vidare fast jag själv ska jobba några nätter i sommar.
    Skönt med flex på jobbet.

Förövrigt träfffade jag en sån söt adopterad flicka från colombia här om dagen. Hennes pappa är min gammla granne. (när jag va liten)
    Å hennes mamma mer eller mindre dök på mig med massor med frågor! Om tex hur och när dom skall berätta för henne att hon är adopterad och såna saker.
    vad jag tyckte om att vara adopterad och syskon ja det blev en hel intervju...kul att man kan hjälpa till ibland!!

Hoppas att ni alla får en trevlig Valborg i morgon..... eller idag!! Fy jag måste verkligen gå och sova!!

Kram på er alla!
  • maria1978
    Ahrodie: GRATTIS TILL JOLINE 
    Ja, folk vill gärna på peka att man ska hålla sig lung efter snitt... Gör dit bästa!!   Man är rätt mör efter ett snitt...Efter en vanlig förlossning är man typ uppe och skuttar...
  • maria1978

Myrna: Jag skuttade iaf Men förstår ju förståss att inte alla gör det... Men därimot var jag hel deckad efter mitt snitt...Då var det inte nå skuttande alls på länge... Skrattande

Tråden: Det är så tyst...vad gör alla?? Njuter av solen kanske?

• maria1978

Ahrodie: Ja jag vet verkligen hur du känner dig... Då tyckte ändå personalen jag va pigg och väldigt rörlig när jag skulle gå hem från BB efter PKU-testet. Å det tog mig ca 8 minuter att komma upp för våra trappor. Bor längst upp (3:de) Då tyckte jag välldigt synd om mig själv..Å i och ur bil va inte det lättaste... Å skratta gick inte...  
    När jag födde vaginalt, åkte jag hem efter förlossningen. (6 timmar efter) Å började fixa med Brorsans student fest.  
    Varför snittade dom dig förrästen??

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IIl