• F I N E

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IIl

Honey1982 (Maja), 24 år från Jönköping. Adopterad från Sri Lanka. 1 son (född i Januari-06).

*Jolo (Johanna). 28 år. Uppsala. Sydkorea. 1 son född mars 06.

*Helis (Helena), 29 år, Göteborg, Sydkorea, 2 döttrar, mars 03, juni 06

*Sara 30 år,göteborg/phuket , Thailand med dottern sofina, mars 06.

*michanna ( Anna) 29år, Enköping, Chile, 3 barn -99,-04,-05

*lollolo (Louise) 25 år, Mölndal,Guatemala, 1 son född Aug-05

*jennsan ( Jenny) 26år, Stockholm, Indien, 1 son född Mars 05, och väntar 2:a barnet.

*maria1978 (Maria) 28år, Västerås, Chile, 1 son född juni-00 och väntar 2:a barnet.

*sara76 30 år, Stockholm, Indien, 1 son nov-04, 1 dotter aug-06

*Destined Star (Naina),Säffle,Indien, 3 barn -98,-02,-05

*Coco33 (Cornelia) 34år, Göteborg, Sydkorea, 2 döttrar -95, -01 och 1 son-06

*Lussan (Sussi) 29 år, Göteborg, Sydkorea, 1 dotter 05

*Nysnö* Stockholm, Sydkorea. Dotter 6 månader
    .
    *Myrna* Stockholm, 32 år, Sydkorea, en son född -06

*Lillvicky* (Victoria), 25 år, Sundsvall, Sri Lanka, en dotter född sep -04, en son född sep-06

*CuteD* (Daniela) , 31 år, Stockholm, Equador, en dotter född april -06

*Oji* 29 år, Eskilstuna, Sydkorea, dotter född april -05

*Annroll* 23 år, Göteborg, Sri Lanka, Inge barn än.

*EunYoung* (Lena), 30 år, Sundsvall, Sydkorea, son född sep -06

*Isbi* (Isabella), 31 år, Gävle, Korea, en dotter född december -05

* MissS (Sarah), 26 år, Karlstad, Sydkorea, 1 son född maj -02, 1 dotter född dec. -05 och gravid med 3:e barnet BF 070215

*Lime25* Stockholm, Sydkorea, en dotter född juli-05

*sandranoren (Sandra) 27 år, Kil, 1 dotter född juli-02, 1 son född januari-05 och 1 dotter född juni-06

*Bella76 Stockholm, Sydkorea, en dotter född 1 maj -06

*Över 35* 39 år,Sundsvall, Sydkorea, en son född 1 aug 2004, gravid igen med BF 070214.

*Miababia* Maria 28 år, Visby, Sri Lanka, BF 23 februari-07

*bumbi* Anna 24 år, Uppsala, Indien, BF 30juni-07

*Apanage*, 34 år, Ekerö (utanför Stockholm), Svenskadopterad, en son född 21 sept 2006

*Underbarson*, Lovisa 35 år, Göteborg, Sydkorea, en son född 9 mars-06

*Ahrodie*, 39 år, Stockholm, Sydkorea, 5 barn väntar en 6:e maj-07

*F.I.N.E., 26år, Stockholm, Chile, en dotter född 15 mars -06

• F I N E

COCO33 - ÅÅÅ det låter sååå kul. SJälv har jag varit tillbaka två gånger. En gång med Adoptions Centrum och en gång själv...
    Den första resan var defenitivt den jobbigaste semester jag har haft =)

• F I N E

GRENADJÄREN - Hej, välkommen! Vad roligt...vi är inte fullt så många som är från Chile här så jag tycker verkligen att det var kul att du tittade in! =)
    Min dotter är snart 11 månader...och liknar mycket riktigt oxå en liten indianflicka. Fått höra det flera gånger. Ännu har hon lite för kort hår för att göra flätor...=)

• F I N E

Hej NICEMA! Välkommen! Blir alltid lika glad när chile adopterade ökar vår kvot på tråden =)

• F I N E

MEANDRA -Grattis! Började undra om det inte var dax snart...men väldigt vilken liten en...vad ska hon heta???
    Stort grattis från oss!

• F I N E

MEANDRA - När får vi se det lilla underverket???!

• F I N E

Hm...intressanta frågor...
    Jag har själv funderat på hur man ska ta upp med dottern om bio-familjen hur vad och varför.
    Om det behövs tas upp eller om det kommer automatiskt...och hur det då dyker upp.
    Själv visste man ju om det hela tiden när man växte upp, har ingen aning om hur mina föräldrar la fram det första gången att jag var adopterad. Men det kanske blir något sådant som man får göra.
    I många fall tror jag inte det spelar så stor roll för barnen, mer för oss föräldrar, men i dom fall som vi, där vi har kontakt med bio-familjen, krävs ju en förklaring varför det finns ytterligare en mormor. =)

• F I N E

Jag hänger gärna med på en träff...är dock inte korean. Men jag vet att det finns några från Chile oxå...som kanske kan tänka sig att komma med. Annars är alla blandbarn roliga och intressanta! =)

• F I N E

Jag börjar oxå jobba..nu på söndag redan...*snyft*
    Men ni kan vell sätta upp lite olika alternativ...så kanske jag är ledig någon av dom..hoppas jag. =)

• F I N E

Ute kan vell vara trevligt...kanske grilla någonstans??!
    Helgen blir vell bra...jag är ledig jämna veckor...så om man får önska någon sådan gärna =)

• F I N E

Ooo det passar för mig...veckan efter jobbar jag helg igen...=)

• F I N E

Vi som kan/vill lördag 5maj eller söndag 6 maj"hos" meandra5

CuteD med sambo och dotter
    F.I.N.E. med sambo och dotter

• F I N E

Kanske är ett dumt datum..verkar bara vara två som kan för tillfället...=/ Vill ni ändra datum??! Jag kan när som helst..bara det blir en jämn helg...annars jobbar jag tyvärr.

Hej sara76! Var bor du? Häng med på en träff vi försöker få ihop om du inte bor allt för långt bort. =)

• F I N E

Jag tycker vi försöker med ett nytt datum...vore roligt om så många som möjligt som vill komma kan komma.
    Fortsätter tjata...=) bara det blir jämn helg så jag inte jobbar...och efter maj är jag ledig igen. så då spelar det ingen roll!

• F I N E

OK, ska försöka ta mig vatten över huvudet och ge lite alternativ datum! Skriv upp er om ni kan och vill! =)
    Så försöker vi ta en helg som flest av oss kan! (OBS! Har skrivit upp helger jag kan, lägg gärna till om ni har andra förslag!)

LÖR 5maj

SÖN 6maj

LÖR 19maj

SÖN 20 maj

LÖR 2juni

SÖN 3 juni

LÖR 9 juni

SÖN 10 juni

Lör 16juni

Sön 17 juni

*phu*

• F I N E

BRA CuteD! Några fler som vågar skriva upp sig?! =)
    Som sagt, skriv gärna upp er eller annat datum ni kan...så ska vi se om vi kan lyckas samla ihop ett gäng för en träff!

~EV. TRÄFF I STHLM!~
    LÖR 5 maj
    CuteD m sambo och dotter
    F.I.N.E. m. sambo & dotter

SÖN 6 maj
    CuteD m sambo och dotter

LÖR 19 maj
    CuteD m sambo och dotter
    F.I.N.E. m.sambo & dotter

SÖN 20 maj
    CuteD m sambo och dotter
    F.I.N.E. m.sambo & dotter

LÖR 2 juni
    CuteD m sambo och dotter

SÖN 3 juni
    CuteD m sambo och dotter

LÖR 9 juni
    CuteD m sambo och dotter

SÖN 10 juni
    CuteD m sambo och dotter

LÖR 16 juni
    CuteD m sambo och dotter

SÖN 17 juni CuteD m sambo och dotter

• F I N E

Hej! NEAH!
    Välkommen tillbaka då...=)
    Vad mysigt, min tjej är ett år nu!
    Har du möjlighet att vara med på en träff...skriv upp dig!

• F I N E

EMCJOH - Vi har inte spikat platsen ännu, beror lite på hur många vi blir, försöker hitta datum där så många som möjligt kan vara med =)
    Men det rör sig om någonstans i STHLM...pratade tidigare och att kanske grilla...
    Några idér om tid eller plats?!

• F I N E

HELIS - Smart...men hur kommer ni in på det, att du är från Korea och inte legat i mormors mage?? Bara när som helst eller?!

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IIl