Inlägg från: meandra5 |Visa alla inlägg
  • meandra5

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IIl

NU har jag fått min gullfia..5 veckor för tidigt..Född 17 feb..v2250 L 44.Men allt är såå bra & sötare finns (såklart!!) inte.Kramiz

• meandra5

Gabriella heter underverket!!!Hon va såå liten sååå,men nu känns det som hon har vuxit(85g) på en vecka.Jag har grädde i ...

• meandra5

Välkommen C, är det inte dags för en träff i vårsolen!!!Cute D,Myrna & Ahrodie(om du orkar).Träffade lovley sunshine på en fika..hur kul som helst! Är det någon hemma för en fika hänger jag me.(stockholm,men kan ta pendel..)

• meandra5

Ok,nu vet jag att det är många som vill ses igen..&på nytt. Vad sägs om en månad från nu? Ge mig lite datum? kram.

• meandra5

Ok 5eller6 maj är det som vi bokar så länge..Härligt! Jag undrar om vi ska va i min lokal/stor lekgård?det finns grill!

• meandra5

Cute D..Du & jag..Vill se världens sötaste IHA..

• meandra5

Varför vill INTE BEBIS SOVA!!hon har dåliga sovvanor min Ella bella..va synd att så få kan just den helgen.Ska vi sätta nytt datum eller vänta & se..?Behöver veta snart om jag ska ta lokalen!Om vi inte blir fler än 5 kan vi va hemma hos mig.helt ok.Kram

• meandra5

Menar ca5 v+så många barn man har.

• meandra5

Jag hänger på..såååklart.Tyvärr håller jag på att Ev flytta(ja lite rörigt med bb..nån annan som har försökt byta med dom?)Men det blir tidigaste julia/aug.Så fram till dess är "min" lokal/gård ledig.Alla är välkommna.

• meandra5

På fredag 27/4-07 Är det 1 år sen min son dog..Tänd ett ljus om ni vill...

• meandra5

Idag va inte så bra dag,Men försökte göra det bra & inte deppa ihop (vilket resulterade att min 4-åring fick en elektrisk motercykel!!)Hopplöst bortskämd..Jag har äntligen ringt prästen & boka datum för Gabriellas dop.Hon är en sån otroligt fin &underbar bebis (& bortskämd..såklart)Jag undrar fortfarande när "nån" kommer låta henne skrika..så fort hon piper tittar alla på "MIG"..suck, Cute d ja sa ju till dig hon kommer lära sig gå vid 5..hihi
    Välkomna alla ni nya! & låt oss ha en mysig vårträff!Kram maria

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IIl