Inlägg från: Underbarson |Visa alla inlägg
  • Underbarson

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IIl

*Honey1982 (Maja), 24 år från Jönköping. Adopterad från Sri Lanka. 1 son (född i Januari-06).

*Jolo (Johanna). 28 år. Uppsala. Sydkorea. 1 son född mars 06.

*Helis (Helena), 29 år, Göteborg, Sydkorea, 2 döttrar, mars 03, juni 06

*Sara 30 år,göteborg/phuket , Thailand med dottern sofina, mars 06.

*michanna ( Anna) 29år, Enköping, Chile, 3 barn -99,-04,-05

*lollolo (Louise) 25 år, Mölndal,Guatemala, 1 son född Aug-05

*jennsan ( Jenny) 26år, Stockholm, Indien, 1 son född Mars 05, och väntar 2:a barnet.

*maria1978 (Maria) 28år, Västerås, Chile, 1 son född juni-00 och väntar 2:a barnet.

*sara76 30 år, Stockholm, Indien, 1 son nov-04, 1 dotter aug-06

*Destined Star (Naina),Säffle,Indien, 3 barn -98,-02,-05

*Coco33 (Cornelia) 34år, Göteborg, Sydkorea, 2 döttrar -95, -01 och 1 son-06

*Lussan (Sussi) 29 år, Göteborg, Sydkorea, 1 dotter 05

*Nysnö* Stockholm, Sydkorea. Dotter 6 månader
    .
    *Myrna* Stockholm, 32 år, Sydkorea, en son född -06

*Lillvicky* (Victoria), 25 år, Sundsvall, Sri Lanka, en dotter född sep -04, en son född sep-06

*CuteD* (Daniela) , 31 år, Stockholm, Equador, en dotter född april -06

*Oji* 29 år, Eskilstuna, Sydkorea, dotter född april -05

*Annroll* 23 år, Göteborg, Sri Lanka, Inge barn än.

*EunYoung* (Lena), 30 år, Sundsvall, Sydkorea, son född sep -06

*Isbi* (Isabella), 31 år, Gävle, Korea, en dotter född december -05

* MissS (Sarah), 26 år, Karlstad, Sydkorea, 1 son född maj -02, 1 dotter född dec. -05 och gravid med 3:e barnet BF 070215

*Lime25* Stockholm, Sydkorea, en dotter född juli-05

*sandranoren (Sandra) 27 år, Kil, 1 dotter född juli-02, 1 son född januari-05 och 1 dotter född juni-06

*Bella76 Stockholm, Sydkorea, en dotter född 1 maj -06

*Över 35* 39 år,Sundsvall, Sydkorea, en son född 1 aug 2004, gravid igen med BF 070214.

*Miababia* Maria 28 år, Visby, Sri Lanka, BF 23 februari-07

*bumbi* Anna 24 år, Uppsala, Indien, BF 30juni-07

*Apanage*, 34 år, Ekerö (utanför Stockholm), Svenskadopterad, en son född 21 sept 2006

*Underbarson*, Lovisa 35 år, Göteborg, Sydkorea, en son född 9 mars-06

• Underbarson

Jag är absolut så avis att Coco ska ner till Korea...vill också det och det är trist när ekonomin sätter käppar i hjulet men men....

JO, jag har sett här på listan att förutom jag och Coco så är det några till som är från Korea och bor här i GBG....det är så att vi två är med i AKF=Adopterade koreaners förbund och nu råkar det vara så att jag både har kommit in i styrelsen och är dessutom nya kontaktpersonen (finns en till kontaktperson) och det hade varit jätteskoj om ni boende här i Gbg ville kanske veta mer om Korea och få en inblick i vår förening och även kanske vill delta i våra trevliga och roliga träffar. Kan också säga snabbt att man kan bli både medlem och stödmedlem.

Nu vet jag inte det jag skrev anses som reklam men förhoppningsvis så hinner ni läsa inlägget innan ngn isåfall tar bort den. Jag vågar inte skriva allt för mkt här....

Tyvärr så kan man inte komma in i min sida pga vissa omständigheter men det går bra att inboxa mig om ni är intresserade vilket jag hoppas ni blir.

• Underbarson

Förresten så får ni andra icke boende i Gbg givetvis också kontakta mig om ni har frågor och funderingar...

• Underbarson
    miababia skrev 2007-02-21 17:39:30 följande:
    uppdaterade mig själv och nu hör jag verkligen till den här tråden, fick en liten kille för 11 dagar sen
    GRATTIS ....Vad ska lilla underverket heta??
  • Underbarson
    meandra5 skrev 2007-02-24 21:14:45 följande:
    NU har jag fått min gullfia..5 veckor för tidigt..Född 17 feb..v2250 L 44.Men allt är såå bra & sötare finns (såklart!!) inte.Kramiz
    Stort grattis...själv känns det som det var sååååååååååå länge sen man höll en nyfödd...lite avis där . Hur känns det? För mig var det lite overkligt den första tiden...att man har "gjort" en sån liten och plötsligt så gosar man med gullungen
  • Underbarson
    Ponne skrev 2007-03-07 23:17:46 följande:
    Hej allihop!Kikade in på den förra tråden, men haft ett uppehåll då våran son Elias kom till oss i början av februari... Himla trevlig tråd!Jag kom till Sverige från Indien 83...
    Grattis till din Elias ..har också en ELias hemma här
  • Underbarson

Helis............FÖRLÅT!!!!!...Jag har ju totalt glömt bort att maila dig angående AKF gruppen.....kan jag höra av mig till dig imorgon..

• Underbarson

Otroligt trist att många av er bor i Stockholm...snyft ...hoppas ni får en kul träff...

• Underbarson

Oh vad bra Myrna ...allt väl med er??

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IIl