Inlägg från: Dartmamma |Visa alla inlägg
  • Dartmamma

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IIl

Hej Hej ... har inte varit aktiv här på jättelänge .. Nu är äntligen våran resa bokad .. kommer åka till Korea i maj .. ska bli kul att åka o se hur det ser ut ... ska få hjälp med att se vart barnhemmet låg där jag kom ifrån osv .... några fler här från Syd korea o Seoul ... Kram

(¯`°?.¸ ღ Älskar min man & mina 3 söner ღ ¸.?°´¯)
  • Dartmamma

Svarar på frågorna

1) Vilket land är du född i?
    Korea - Seoul

2) Vilket land är barnets far från?
    mina söner har svenska pappor

3) Vad sa dina föräldrar när du sa att du var gravid?
    mina fosterföräldrar el dom jag vuxit upp hos blev bara glada

4) Hur blir du bemött av omgivningen (typ sjukhus, myndigheter m m) när du och din man är ute tillsammans?
    blir bra bemött ...

• Dartmamma

Toppen jag ska till Korea nu i mitten av maj ... tänkte ta lite kort m.m. så kan jag gärna dela med mig dom till er som vill ha .. tänkte ta lite på saker o ting ... ska ha med mig alla mina papper o så med .. se om dom kan hitta nåt ... försökte med adoptions centrum men dom hade så mycket att göra så där fick jag ingen hjälp tyvärr ... Kram

• Dartmamma

Myrna-Tack så jättemycket ... ska jag skriva på engelska då???? Min äldsta son o min yngsta ska med samt mamma hon fick ju inte åka dit o hämta mig så nu blir det första gången hon med åker dit ... min lillasyster kommer också därifrån ... hon kom hit till Sverige 1974

• Dartmamma

Myrna-JA det ska bli skönt att ha dom med för det lär komma upp en massa känslor o då är det alltid skönt att ha sina nära o kära med sig

• Dartmamma

Myrna - JO min äldsta son undrar en hel del o det är därför som han får följa med o se själv hur det är o ser ut i Korea

• Dartmamma

maria1978: Han e 15 år

• Dartmamma

Myrna-Åh vad härligt för din syster .. hoppas jag får ut nåt jag med av min vistelse ... ska skriva till SWO el va dom nu hette Kramis

• Dartmamma

meandra5-jag hänger gärna på har inte varit så aktiv här men nu är jag här igen

• Dartmamma

åh vet inte om jag kan då .. min son fyller 5 år så vi ska ha kalas men jag ska försöka

• Dartmamma

Hmmm kan inte den 5 maj men hoppas kunna komma med nästa gång

• Dartmamma

Hej .. skriver inte upp mig nu men det får bli juni för min del ändå ... då kan jag ta med lite bilder/foton sen resan med

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IIl