• Mmmtjejen

Inte passar ihop "fysiskt" e det "vanligt"??

Jag o min sambo har vart ett par i över 7 år nu, o vi har aldrig använt något som helst p-medel...Vi har aldrig tänkt på om ja har äl eller inte utan vi har haft sex när som helst...O ja har inte blivit gravid...Tror ni att ja måste försöka, då ja har äl eller ska ja prata m någon läkare om ja ska börja undersöka saken...Eller vart vänder ja mej först?? Vi har börjat prata jätte mycke barn o vi har börjat längta...

• Mmmtjejen

Min syster på pappas sida hade problem o hon fick en hormon behandling o hon har en son nu...Ja vet inte om det kan vara ärftligt så, men...Vi ska gifta oss först, så ja vill inte blanda känslorna bröllop/besvikelse när mesen kommer med besked...O få lite mer ordning i huset...Vi stressar inte o har nyligen börjat tänka, att kanske det är snart dax o söka hjälp??!! Men samtidigt så har ju kroppen vart inställd på INTE BARN...O nu börjar ja tänka om, att det snart kan vara dax o bli BLI GRAVID så att säga...Kanske vi "försöker" pricka in det runt ÄL o så...Men vi har nåra år till o vi tar det lugnt...O som sagt...Bröllop först!!

Svar på tråden Inte passar ihop "fysiskt" e det "vanligt"??