• bambi7

Hur stå ut..

åhh Riia känner igen allt du skriver... sitter själv och storlipar efter ännu en månad med förhoppningar och mens idag...hur ska man orka!!
    Vi e oxå inne på vårt 3e år och alla våra vänner har barn nu fast det var vi som började försöka först! hur ska man orka!! Blir så arg frustrerad och lessen.. skönt att få skriva av sig med andra i samma sits. Kram på er!

• bambi7

åhh Riia! håller tummarna så hårt att det ser bra ut idag och att dukan ta sprutan...
    Tycker att det e dax för oss nu, tack så jättemycket för de fina du skrev i min gb.. det stämmer ju såååå bra. MEn nu tycker jag attt vi e starka nog...o ch har fått prova tillräckligt!! stor kram

• bambi7

du håll på nån dag extra för på mig blev det helt knasigt med sprutan...dog den dag 14 och mens på dag 32...hummmm 14-15 dagars luteralfas... det blir ju alltså äl på dag 18!!! 4 dagar efter sprutan.. och det ska ju vara 12-36 h...ligg nu i...kramkrma

• bambi7

åhhh riia det låter ju lovande...perfekt att tempen e hög då har du ju garanterat haft äl...åh jag vet att det e så drygt att vänta och leta symptom...eller leta och leta...

håller verkligen tummarna attt det ska lyckas den här gången.
    Jag hade ingen direkt biverkning av sprutan mer än kansek några finnar och lite trött. om inte jag lyckas den här gången så ska jag nog också få ta sprutor eller insemination.

hoppas hoppas att det e grav du känner. kramkrma

• bambi7

åhh skit med... men det e ju inte kört än.. mensen har väl inte kommit?.. kanske inte plussar föörrän senare.. hoppas det..synd att det e så dyrt i finland.. men va gör man inte. kram kram

• bambi7

de låter bra... nya tag.. de andra blir man bara så deppig över....nu jäklar ska vi bli med barn eller hur!!

Svar på tråden Hur stå ut..