Tråd för oss rökare
bra gjort Julia 1999!
bra gjort Julia 1999!
Bordsmulan: Vilka fina stora och små pojkar ni har.
Min sambo har slut snusa nu, han som inte ens har en bebis i magen klarar det, men inte jag. Nu skämms jag ÄNNU mer. Men det går bara inte att sluta.
Jag har sån magsjukefobi just nu så jag ror jag snart röker ihjäl mig. Tänker inte på annat än magsjuka hit och magsjuka dit.
Kims mamma: Ja viss är det jobbigt att gå runt och tänka på att man ska bli sjuk heeela tiden. Vad gör du för att undvika eländet? Jag äter biobics, vitpeppar och tvättar mig jämt känns det som. Plus att jag håller mig isolerad så mcket som går. Men jag vill inte vara isolerad. Vill skicka arvid till dagis mm men jag vågar inte.
Tokeri: Vet hur det är. Är oxå arbetslös och går hemma. Vem vill anställa nån som är gravid i 5 månaden liksom? Jag själv skulle ju inte ha gjort det.
Hej hej. Röker oxå fortfarande. I helgen har jag rökt som bara den*skäms*. Hur har ni andra det?
Ja jag röker ute bland folk så att säga, men man smyger ju gärna bakom ett hörn. Känns ju som om alla tittar å en.
Med mig är allt bra, förutom illamående dygnet runt och migrän så är det jämna plågor .
Hur mår alla andra med barn eller bebis i magen?