• myself

Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??

Är de här riktiga bilder? Finns det verkligen några stackare som ser ut så här? Ujuj, hoppas verkligen jag inte trampar någon på tårna nu.. men jag undrar faktiskt!

gunther.has-a-small-penis.com/

• Svar på tråden Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??
  • myself

Jaa verkligen! Men asså.. heeerm.. kan man ens ha sex med en sån där? det lär ju inte gå?

• myself

Majsan81, men undrar om inte vissa män i äldre åldrar automatiskt "skrumpnar ihop" lite här o var.. haha.. vad elakt, men jag menar, varför inte, alla andra delar på kroppen gör ju det så

• myself

Stackars stackars människor!

• myself

hmm jo antagligen.. men även om den ökar med 100% lär det ju inte bli speciellt tillfredställande. eller?

• myself

Dino78
    *skrattar* det var en kul kommentar

• myself

cockey
    hon uppmanade ju bara oss att inte låta det gå längre i våra diskussioner.. det finns ju antagligen folk som kan ta väldigt illa upp!

Svar på tråden Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??