• myself

Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??

Är de här riktiga bilder? Finns det verkligen några stackare som ser ut så här? Ujuj, hoppas verkligen jag inte trampar någon på tårna nu.. men jag undrar faktiskt!

gunther.has-a-small-penis.com/

• Svar på tråden Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??
  • Angel med Kevin

ser ju äkta ut...

• myself

Jaa verkligen! Men asså.. heeerm.. kan man ens ha sex med en sån där? det lär ju inte gå?

• Majsan81

Jag har arbetat några år inom ädlreomsorgen och ja, det finns män som ser ut så här! Även om jag oxå har undrat :)

• myself

Majsan81, men undrar om inte vissa män i äldre åldrar automatiskt "skrumpnar ihop" lite här o var.. haha.. vad elakt, men jag menar, varför inte, alla andra delar på kroppen gör ju det så

• Teskedsmamman

Jag hade en pojkvän som kunde stoppa upp svällkropparna i snoppen in i kroppen, såg ut ungefär så där... men det är säkert inte omöjligt att det finns så små heller...

• Lilja84

säger som ett annat inlägg , de lär väl inte gå å ha sex med en sån lite .. nog för att man brukar säga att storleken inte har nån betydelse ,men i detta fall så har de det ..

• giz

hahaha träffa en kille en gång.....å ja det finns dom som har så små.
    tyckte riktigt synd om honom....

• myself

Stackars stackars människor!

• turia

men med erektion så borde den väl ta sig några storlekar??

Svar på tråden Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??