• myself

Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??

Är de här riktiga bilder? Finns det verkligen några stackare som ser ut så här? Ujuj, hoppas verkligen jag inte trampar någon på tårna nu.. men jag undrar faktiskt!

gunther.has-a-small-penis.com/

• Svar på tråden Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??
  • Pirran

Från 4cm till 25!!!! Brukar han bli blå i ansiktet samtidigt?

Jisses, tycker att han ska få blodbrist. Men det är ju bara till att gatulera!
    Hoppas att det gäller männen på de här bilderna oxå.

• Lundahl81

oj oj oj oj oj! waoow.... kan dom vara så små? hi hi tydligen! Stackare!

• DaCiss

Men alltså, det där var ju i slakt tillstånd. Det säger ju inte mycket om hur stor penisen är i erogerat tillstån! Vet inte alla det? Mitt ex hade typ en 2 cm:s slak men vid erogerat var den ändå i medelklassen och ändå rätt grov också. Trodde det var allmänt känt att vissa snoppar ligger och gömmer sig innuti mannens kropp, vissa dinglar fritt och vissa växer en hel del då de får stånd och vissa vxer itne alls utan hårdnar bara.

• yohanna

Vill bara uppmana er att tänka på att det är människor vi pratar om och att försöka att inte förlöjliga dem.

/ Yohanna, Moderator. (känns ovanta att skriva det. )

• cockey

yohanna: skrev du inlägget i egenskap av moderator?
    Är det någon i denna tråd som har gått över gränsen för vad reglerna säger? Jag menar inget illa men det kan ju vara bra att få veta var ni sätter era gränser om vad man får skriva.
    Man måste ju kunna skämta om saker och detta är ju ingen som är specifikt utpekad.
    Sen kan ju inte alla ha samma syn på vad man tycker är kul eller inte men vart går gränsen?

• kobra

de kan ju träna upp tungan istället då

• myself

cockey
    hon uppmanade ju bara oss att inte låta det gå längre i våra diskussioner.. det finns ju antagligen folk som kan ta väldigt illa upp!

• yohanna

Cockey: japp, mitt första inlägg skrivit som moderator tillochmed.

Jag menar att om nu någon med ett sån objekt ( ) som bilderna uppvisar skulle ta illa upp, så vore det väll onödigt eftersom TS fråga var om det verkligen var riktiga bilder. Så inlägg som "Stackars dem" och liknande kanske inte är lämpliga.
    Visst syftar man inte på en särskild person men människor kan ändå känna sig utpekade och ta illa upp.

• cockey

myself: det var inte någon kritik riktat mot henne som jag skrev det var inget illa menat. Men jag ville bara veta vart gränsen går.

• cockey

yohanna: ok, klart att det finns de som kan ta illa upp*tänkte inte på det*
    Men då måste jag bara fråga en sak till.
    Vilken är skillnaden i tråden om "String-Emil".Där kommenterar man ju också en person och gör sig rolig på dennes bekostnad även om risken är obefintlig att han skulle se detta.
    Ni kan inte ha det lätt jobb, ni moderatorer.Heder åt er.

Svar på tråden Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??