Inlägg från: Löööv |Visa alla inlägg
  • Löööv

Naturskyddsföreningen ringde....taskigt!!

Naturskyddsföreningen ringde oss och i normala fall brukar jag aldrig lyssna på telefonförsäljare för jag vet att dom luras eller undanhåller viss fakta. Men jag tänkte att dom här borde man kunna lita på. Pratade med en snäll tjej i ca 20 minuter. Jag valde att gå med och betala 30 kr i månaden varje månad tills jag själv ville gå ur. Hon LOVADE att det inte var något annat fuffens....

Idag kom inbetalningskortet på 300:- dessutom ska jag betala minst 30 varje månad . Är inte det taskigt när dom gör såhär?.

• Svar på tråden Naturskyddsföreningen ringde....taskigt!!
  • Löööv

Jag får ringa och höra med dom på måndag, nu hade dom hunnit stänga. Jag känner att 300:- skulle ha varit ok om dom inte försökte lura till sig pengar. Det lät ju så bra....

• Löööv

Det här var inget rivilligt....det var ett inbetalningskort som ska betalas innan den 27 februari.

Frivvilliga "inbetalningskort" fanns också i massor i kuväret.

• Löööv

astoria. Det vore ju bra. Jag blev lite ledsen av att dom ljög mig rätt upp i ansiktet....då vill jag inte vara med.

Annars hade det ju varit bra, finns det något jag ville stödja så var det vår natur.

Svar på tråden Naturskyddsföreningen ringde....taskigt!!