• Löööv

Naturskyddsföreningen ringde....taskigt!!

Naturskyddsföreningen ringde oss och i normala fall brukar jag aldrig lyssna på telefonförsäljare för jag vet att dom luras eller undanhåller viss fakta. Men jag tänkte att dom här borde man kunna lita på. Pratade med en snäll tjej i ca 20 minuter. Jag valde att gå med och betala 30 kr i månaden varje månad tills jag själv ville gå ur. Hon LOVADE att det inte var något annat fuffens....

Idag kom inbetalningskortet på 300:- dessutom ska jag betala minst 30 varje månad . Är inte det taskigt när dom gör såhär?.

• Svar på tråden Naturskyddsföreningen ringde....taskigt!!
  • Viktoria74

Betala inte. Ring och klaga!!!

• MrsNelson

va? jag fattar inte riktigt vad du menar? Men om du känner att det har blivit fel så kontakta naturskyddsföreningen!! Det är ju en seriör organisation så dom vill nog inte få dåligt rykte!

• delfinen80

jag fick oxå brev från dom idag.. När hon som ringde pratade med mig så sa hon att man skulle kasta inbetalningskortet som låg i och skicka i nautogiroanmälan.. Så de 300 skulle man inte betala. Sa hon till mig iallafall...

• appius81

Jo ring o säg att du inte vill. Det hade jag gjort. Jag har också råkat ut för detta att betala mer än vad man kommer överens om. Då har jag ringt och sagt att då får det vara. De är ibland hur fräcka som helst

• flippe

är faktiskt med i naturskyddsföreningen men jag betalar 40:- i månaden..har aldrig betalat någon "startavgift" men ibland så skickar dom ut inbetalningskort som är frivilligt att sätta in pengar på..strunta i det kommer själv att säga upp medlemskapet eftersom dom gillar att höja det så ofta

• Löööv

Jag får ringa och höra med dom på måndag, nu hade dom hunnit stänga. Jag känner att 300:- skulle ha varit ok om dom inte försökte lura till sig pengar. Det lät ju så bra....

• Löööv

Det här var inget rivilligt....det var ett inbetalningskort som ska betalas innan den 27 februari.

Frivvilliga "inbetalningskort" fanns också i massor i kuväret.

• astoria

Man har väl 14 dagars ångerrätt när man "köper" på telefon?

• Löööv

astoria. Det vore ju bra. Jag blev lite ledsen av att dom ljög mig rätt upp i ansiktet....då vill jag inte vara med.

Annars hade det ju varit bra, finns det något jag ville stödja så var det vår natur.

• anna887
    dom har ringt mig både igår och idag ringde dom 17:17 till mig och jag smsade dom igår kväll och idag men inget svar
Svar på tråden Naturskyddsföreningen ringde....taskigt!!